انتقاد اسطوره های یونایتد از لینگارد: قبل از بازی با لیورپول زمان معرفی برند لباست نبود

انتقاد اسطوره های یونایتد از لینگارد: قبل از بازی با لیورپول زمان معرفی برند لباست نبود

سایت رسمی فوتبالی- روی کین و گری نویل دو بازیکن قدیمی و اسطوره ای باشگاه منچستریونایتد در صحبت هایی به انتقاد از جسی لینگارد و تصمیمش برای معارفه برند جدید کمپانی تولید لباسش در هفته قبل از مصاف یونایتد با لیورپول در لیگ برتر انگلیس پرداخته اند.

چند شب پیش بود که لینگارد از برند لباس جدیدی که به نام خودش و با عنوان “JLingz” ثبت شده رونمایی کرد و بازیکنانی مثل روملو لوکاکو، پل پوگبا و لوک شاو نیز در این مراسم حضور داشتند.

دراین میان گری نویل براین باور است که زمان مناسبی برای برگزاری این رویداد تبلیغاتی انتخاب نشده است و کین هم با او موافق بود. نویل در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« من هیچ مشکلی با رونمایی از برند تولید لباس ندارم ولی راستش را بخواهید، وقتی قرار است در خارج از خانه با لیورپول بازی کنید، مهمترین بازی فصل را پیش رو دارید. در این بازه زمانی، برند تولیدی لباس را معارفه نکن..این هفته زمانش نبود.. مثلا قبل از بازی با فولام این کار را انجام بده. البته من درک می کنم که بازیکنان باید کارهای دیگر هم انجام بدهند و حتی منابع درآمدزایی دیگری هم داشته باشند ولی این خیلی ساده است که قبل از چنین بازی مهمی بگویی: این هفته نه؛ تمرکزت را روی بازی با لیورپول قرار دهی و نگذاری هیچ چیزی حواست را از این بازی مهم پرت کند.»


کین هم درادامه گفت:« اگر تیم رختکن خوب و قدرتمندی داشت، چنین رفتاری اصلا تحمل نمی شد. به همین خاطر هم هست که من نگران رختکن یونایتد هستم. لینگارد بازیکن جوانی است که هنوز درحال یادگیری است. او شاید هم بهترین پسر دنیا باشد؛ من شخصا او را نمی شناسم ولی فوتبال باید اولویت شماره یک او باشد. باید تمرکزش را روی بازیهایش بگذارد و هیچ بازیکنی نباید درگیر مدل اتومبیلش، طرح خالکوبی هایش، نامزد و یا همسرش و یا مدیر برنامه هایش شود. باید فوتبالش را بازی کند . چون بعد از خداحافظی از فوتبال برای همه این مسائل فرصت خواهد داشت.»

6363