اولین اتومبیل کریس رونالدو به دوبرابر قیمت، آماده فروش است

اولین اتومبیل کریس رونالدو به دوبرابر قیمت، آماده فروش است

سایت رسمی فوتبالی- نام کریستیانو رونالدو آنقدر بزرگ است که با هر وسیله ای که مرتبط شود، قیمت آن وسیله چند برابر خواهد شد. 

اولین اتومبیلی که کریستیانو رونالدو خریداری کرده بود، حالا به فروش گذاشته است؛ و همان طور که توقع می رود، قیمت این اتومبیل از مدلهای مشابهش به مراتب بیشتر است. در سال 2004 بود که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس اولین اتومبیلش را که یک آئودی S4 دست دوم بود را خریداری کرد. حالا و با گذشت 14 سال از آن موقع، مالک فعلی این خودرو قصد دارد تا این اتومبیل را با دوبرابر قیمت به فروش برساند.

کریس رونالدو زمانی که در منچستریونایتد بازی می کرد وتنها 19 سال سن داشت این خودروی آئودی را خریداری کرده بود. در آن زمان از کریس به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار دنیای فوتبال یاد می شد ولی او برای خرید اولین اتومبیلش ولخرجی نکرد و یک اتومبیل معمولی را به خدمت گرفت.

اگرچه قیمت یک آئودی مشابه این آئودی S4 در حال حاضر بین 6 تا 10 هزار یورو برآورد می شود، اما مالک فعلی خودروی سابق رونالدو قصد دارد تا از شرایط موجود نهایت بهره را ببرد و این خودرو را با قیمت 20 هزار یورو به معرض فروش گذاشته است.

البته کریس رونالدو مستقیما این آئودی را به این فرد نفروخته بود واین آئودی در طول این سالها چندین مالک دیگر نیز داشته که شاید حالا از فروش این خودرو احساس پشیمانی کنند؛ چرا که فرصت را برای فروش چند برابر قیمت این خودرو از دست داده اند و این فرصتی است که به خاطر شهرت رونالدو عاید مالک فعلی خودرو شده است.

مالک فعلی آئودی سابق رونالدو این اتومبیل را در یک حراجی خریداری کرد و حالا می تواند بگوید که اولین خودروی ستاره پرتغالی دنیای فوتبال را دراختیار دارد و در نتیجه آن را به دوبرابر قیمت واقعی اش به فروش برساند.

6363