ژیرو: به خاطر دعوت نشدن بنزما، هواداران از من دلخور بودند؛ آخرین رویای فوتبالی ام قهرمانی در لیگ برتر است

ژیرو: به خاطر دعوت نشدن بنزما، هواداران از من دلخور بودند؛ آخرین رویای فوتبالی ام قهرمانی در لیگ برتر است

سایت رسمی فوتبالی- اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی چلسی در گفتگویی اختصاصی با روزنامه گاردین در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخته است. او که تابستان گذشته با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده، در صحبتهایی اعلام کرد که رسیدن به جایگاه فعلی و تبدیل شدن به مهاجم اصلی فرانسه کار ساده ای نبوده. او در این رابطه گفت که ناعدالتی های زیادی درمورد او رخ داده واز رویاهایش دردنیای فوتبال صحبت کرد.

ژیرو در این رابطه گفت:« من هرگز مشکلی با کریم بنزما نداشته ام. هرچند که او صمیمی ترین دوست من نیست ولی همیشه لحظات خوبی را درکنار هم در اردوی تیم ملی سپری می کردیم. ولی مردم می گفتند که ما با هم در جنگ هستیم. هواداران از من راضی نبودند و این به خاطر عملکردم در زمین مسابقه نبود، بلکه به این خاطر بود که من در اردوی تیم ملی بودم و بنزما نه. سرمربی تیم از من دفاع کرد، چون در حق من بی عدالتی می شد. عملکرد من در اردوی تیم خوب بود و من مقصر چیزی نبودم.»

ژیرو هنوز هم لحظات شیرین قهرمانی در جام جهانی 2018 را جلوی چشمانش دارد: « متئو کواچیچ که سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده به من گفت که هیچ حسی فراتر از قهرمانی در جام جهانی نیست. حالا و بعد ازاین قهرمانی، همه با دید دیگری به من نگاه می کنند؛ حتی در رختکن تیم. من خوش اقبال بودم ولی همیشه گفته ام که فوتبال همیشه یک شروع جاودان است. نمی توانی غرق در رویاها شوی و به استراحت بپردازی. بایدهربار خودت را محک بزنی. زمانی برای آرام نشستن و پرداختن به همه مسائل نیست. بعضی ها فکر می کنند که بعد از قهرمانی در جام جهانی چند هفته ای جشن و پایکوبی داشتیم ولی بلافاصله بعد از فتح جام در روسیه، به کمپمان در ایسترا درفاصله یک ساعتی مسکو بازگشتیم. ساعاتی در کنار خانواده هایمان بودیم و جشن آرام و کم سروصدایی برگزار شد. دیوانه وار شادی نکردیم. قهرمانی در جام جهانی رویای کودکی من بود و می دانستم که بهترین عملکرد ممکن را داشتیم.»

این مهاجم فرانسوی در بخش پایانی صحبتهایش درمورد رقابتی که در تیم چلسی با موراتا دارد گفت:« آلوارو موراتا در اردوی پیش فصل عالی بود؛ انتظار می رفت که کسی او را از ترکیب اصلی بیرون نکشد؛ حتی برای قهرمان جام جهانی..من ترجیح می دهم در یک تیم بزرگ باشم تا اینکه بخواهم در یک تیم کوچکتر باشم و هرهفته بازی کنم. هنوز اهداف زیادی پیش رو دارم؛ قهرمانی در لیگ برتر آخرین رویای فوتبالی من است. شاید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم باشد. ولی می دانم که قهرمانی در اروپا سخت تر از قهرمانی در لیگ برتر است. من هم تیمی هایی دارم که این قهرمانی را تجربه کرده اند و به آنها حسودی می کنم. امیدوارم که بتوانم به آخرین رویای فوتبالی ام هم برسم.»

6363