آغاز سفر ماجراجویانه رئال مادرید به امارات با هواپیمایی اختصاصی

آغاز سفر ماجراجویانه رئال مادرید به امارات با هواپیمایی اختصاصی

سایت رسمی فوتبالی- کاروان رئال مادرید امروز عازم کشور امارات متحده عربی شد تا در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت کند. آنها صبح روز یکشنبه شهر مادرید را ترک کردند و عازم امارات شدند تا برای فتح سومین جام قهرمانی این تورنمنت بکوشند.

اولین بازی رئال دراین تورنمنت روز چهارشنبه مقابل کاشیما آنتلرز، قهرمان قاره آسیا برگزار خواهد شد. کاشیما برای رسیدن به این مرحله، توانست تا در دیدار قبلی اش با نتیجه 2-3 از سد چیواس گوادالاخارای مکزیک عبور کند.

آخرین بازی رئالی ها قبل از سفر به امارات، در ورزشگاه برنابئو و با مصاف این تیم مقابل رایو وایه کانو برگزار شد. تنها گل رئال در این بازی توسط بنزما به ثمر رسید و عملکرد شاگردان سولاری دراین بازی انتقادات زیادی را به همراه داشت. اما حالا سولاری و شاگردانش امیدوارند تا با ارائه یک نمایش قابل قبول و در نهایت فتح جام قهرمانی جام باشگاه های جهان بتوانند کمی از هجمه این انتقادات کم کنند.

تا اندکی قبل از آغاز سفر، سولاری تردیدهای زیادی درمورد به همراه بردن بنزما و آسنسیو داشت. چرا که هردوی این بازیکنان با مصدومیتهایی مواجه هستند. لیست کاروان رئال مادرید در سفر به امارات بدین ترتیب است:

دروازه بانان: کیلور ناواس، کاسیا و کورتوا 

مدافعان: کارواخال، وایه خو، سرخیو راموس، واران، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، رگیلون و خاوی سانچس

بازیکنان میانی: کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، مارکوس یورنته، آسنسیو، ایسکو وسبایوس

مهاجمان: ماریانو، بنزما، بیل، لوکاس واسکس و وینیسیوس جونیور



6363