پاتریک ویرا: دوست داشتم بالوتلی را به دیوار بکوبم اما حالا دیگر مربی هستم و نمی توانم!

پاتریک ویرا: دوست داشتم بالوتلی را به دیوار بکوبم اما حالا دیگر مربی هستم و نمی توانم!

سایت رسمی فوتبالی - پاتریک ویرا: سرمربی نیس، اعتراف کرد که دوست داشته ماریو بالوتلی را به دیوار بکوبد اما چون دیگر بازیکن نیست و مربی این تیم است، نمی تواند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی ایتالیا همچنان به عصبانی کردن مربیان مختلفی که با آنها کار می کند مشغول است و چندی قبل از پاتریک ویرا نیز انتقاد کرده بود. مربی نیس در این باره به اکیپ گفت: " می خواستم صحبت های ماریو را پاسخ بدهم یا او را به دیوار بکوبم یا از یقه به جالباسی آویزانش کنم اما نمی توانم چون دیگر بازیکن نیستم. باید پیش از این هر چیزی بگویم دو بار فکر کنم چون ممکن است تاثیرگذار باشم و یک بازیکن خوب را از دست بدهم. نمی خواهم چیزی بگویم که بعدا حسرتش را بخورم. تلاش می کنم نظراتم درباره او سودمند و سازنده باشد. " 

ویرا و بالوتلی مشکلات زیادی در این مدت با یکدیگر داشته اند. پس از تعویض این بازیکن برابر نیم، او تمام رختکن را به هم رخت و حاضر به مرتب کردن آن نیز نداشت. اخیر نیز در تساوی 0 - 0 برابر گینگام، بالوتلی در میان صحبت تیمی ویرا جمع را ترک کرد تا به دستشویی برود. این بازیکن ایتالیایی تا به این جای فصل موفق به زدن حتی یک گل نیز نشده است. 

1070