گواردیولا: بازی لیورپول و منچستریونایتد را نگاه می کنم

گواردیولا: بازی لیورپول و منچستریونایتد را نگاه می کنم

سایت رسمی فوتبالی - پپ گورادیولا پس از پیروزی 3 - 1 تیمش برابر اورتون در ورزشگاه اتحاد و بازگشت موقت به صدر جدول تایید کرد که به تماشای بازی لیورپول و منچستریونایتد خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، دو گل از گابریل ژسوس باعث پیروزی و آسودگی خیال سیتی شده بود اما گلزنی اورتون کمی این تیم را نگران کرد. با این حال رحیم استرلینگ موفق شد برای سومین بار دروازه حریف را باز کند تا سیتی با خیال راحت پیروز میدان شده و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول به صدر جدول برود. لیورپول می تواند با پیروزی برابر منچستریونایتد در دیدار امروز در آنفیلد بار دیگر عنوان خود را از سیتی پس بگیرد. گواردیولا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا بازی امروز یونایتد و لیورپول را تماشا خواهد کرد، گفت: " البته. تماشای این بازی خوب است. آن را خواهیم دید. "

سیتی هفته گذشته موفق شده بود با نتیجه 2 - 1 برابر هوفنهایم در لیگ قهرمانان به پیروزی برسد و گواردیولا معتقد است که پیروزی برابر اورتون گام بلندی در برنامه ریزی های این تیم بوده است. او ادامه داد: " این بازی پس از لیگ قهرمانان حساس بود و ما کمتر از سه روز فرصت برای ریکاوری داشتیم. آنها توانسته بودند در استمفوردبریج و آنفیلد تا لحظه آخر مساوی بگیرند. آنها تیم خوبی هستند و تنها 11 بازیکن ثابت در اختیار ندارد. امروز در ذهن ما این بود که کار سختی پیش رو داریم و همین طور هم شد. بازی تا لحظه آخر به پایان نرسیده بود. "

1070