توضیح سولاری در مورد نیمکت نشینی دوباره ایسکو

توضیح سولاری در مورد نیمکت نشینی دوباره ایسکو

به گزارش "ورزش سه"، با این پیروزی که با تک گل بنزما حاصل شد، رئال موقتا به رده سوم لالیگا صعود کرد و فاصله با بارسای صدرنشین را به دو امتیاز کاهش داد. در بازی امشب ایسکو 90 دقیقه روی نیمکت نشست و سولاری حتی به او دستور گرم کردن هم نداد.

رئال امشب خوش شانس بود که کورتوا دقیقه 91 با دو سیو عالی اجازه گلزنی به مهاجم رایو را نداد.

سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:

« در طول بازی حاکم توپ و میدان بودیم. نیمه اول باید با دو سه گل برتری به رختکن می رفتیم اما فرصت ها را از دست دادیم. وقتی گل نزنی در نهایت باید برای کسب پیروزی فشار و سختی را تحمل کنی. نیمه دوم هم آسنسیو یک موقعیت عالی را از دست داد و رایو تا دقیقه آخر اصلا موقعیتی برای گلزنی به دست نیارود.»

سرمربی آرژانتینی رئال ادامه داد:« از نظر من تیم خوب بازی کرد؛ به خصوص در نیمه اول. البته حریفان هم کار می کنند و رایو امشب خوب بازی کرد. آنها در هفته های اخیر هم نشان داده بودند که تیم خوبی هستند. نتوانستیم کار رایو را در نیمه اول تمام کنیم و در نهایت طبیعی است که استرس بر تیم حاکم شود.

اگر از موقعیت های مان به درستی استفاده می کردیم، روند بازی به گونه ای دیگر طی می شد. برابر اوئسکا یک گل زدیم و سپس حریف فشار زیادی به ما وارد کرد ولی امشب همه چیز متفاوت بود. ما تیم برتر میدان بودیم و رایو فقط در دقیقه آخر بازی دو موقعیت به دست آورد.»

نیمکت نشینی دوباره ایسکو:« من به عنوان مربی دوست دارم همه بازیکنانم خوب تمرین کنند، با نشاط و کاملا متعهد باشند. همه برای این مهم تلاش می کنیم. من سعی می کنم نه در انتخاب ترکیب اصلی و نه در تعویض ها مرتکب اشتباه نشوم. این بخشی از وظایف من است.»

مصدومیت بنزما و آسنسیو:« فکر می کنم مصدومیت هر دو چندان جدی نباشد. فردا در هواپیما وضعیت شان مشخص خواهد شد چرا که اصلا وقت برای ریکاوری هم نداریم و باید راهی امارات شویم. از عملکرد هر دو راضی هستم. این همان آسنسیویی است که همه می خواهیم. او عالی کار کرد.»

سوت های هواداران:« آنها در تمام طول بازی حامی ما بودند و در انتها و پس از اینکه حریف دو موقعیت خوب را روی دروازه ما خلق کرد و نزدیک بود برد را از دست بدهیم، اعتراضات کمی طبیعی بود.»