کلوپ: من پاپ فوتبال نیستم که از سبک بازی منچستریونایتد انتقاد کنم

کلوپ: من پاپ فوتبال نیستم که از سبک بازی منچستریونایتد انتقاد کنم

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید کرد که او پاپ تاکتیک های فوتبال نیست و حاضر به انتقاد از سبک بازی منچستریونایتد نشد.

به گزارش فوتبالی، تیم کلوپ آماده است تا روز یکشنبه میزبان منچستریونایتد باشد تا به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد. یونایتد از سال 2013 در آنفیلد شکست نخورده است. اما شاید تیم نه چندان آماده مورینیو این رکورد را پس از سالها از دست بدهد. با این حال کلوپ علاقه ای به انتقاد از سبک بازی منچستریونایتد ندارد و معتقد است که تیم های مورینیو همیشه فوتبال منفی بازی نمی کنند. این مربی آلمانی به روزنامه انگلیس گفت: " فکر نمی کنم آنها خیلی این بازی را ارائه دهند. آنها تنها یک سبک مانند سانترهای مداوم یا نفوذ از عمق ندارند. شاید سال گذشته کمی این اتفاق در آنفیلد افتاد اما آنها این کار را در اولدترافورد انجام نمی دهند. این بازی سخت است. این تاکتیک های فوتبالی است. من پاپ تاکتیک های فوتبال نیستم که به مردم بگویم چه کاری باید انجام دهند. این تنها تاکتیک های فوتبال است. ما باید راه حلی پیدا کنیم. "

لیورپول تنها تیمی است که تا به حال در لیگ برتر شکست نخورده و با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته است. یونایتد نیز با 16 امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در رده ششم قرار دارد.

1070