گواردیولا: در بازار زمستانی خریدی نخواهیم داشت

گواردیولا: در بازار زمستانی خریدی نخواهیم داشت

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در صحبتهایی اعلام کرده که به رغم مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیمش، در بازار زمستانی به دنبال جذب بازیکن جدیدی نخواهند بود.

درآستانه مصاف منچسترسیتی با اورتون، پپ گواردیولا سرمربی باتجربه سیتی در صحبت هایی به آنالیز این بازی پرداخت و گفت:« کار کردن مقابل کومن برای ما سخت بوده. الان بازیکنان این تیم تغییراتی کرده اند و با حضور مارکو سیلوا، عملکرد خیلی خوبی دارند و بازی ساده ای پیش روی ما نخواهد بود.»

این روزها لیست مصدومین سیتی حسابی بلندبالا شده و گواردیولا برای بازی با اورتون بازیکنان ارزشمندی مثل مندی و داوید سیلوا را در اختیار نخواهد داشت. سرخیو آگوئرو و کوین دی بروینه، به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند و احتمالا قادر به همراهی تیمشان برای این بازی هستند. پپ در این رابطه گفت:« در این رابطه در ساعات پایانی تصمیم خواهیم گرفت. باید این را بگویم که با وجود مصدومانی که در تیممان داریم، در بازار زمستانی، بازیکنی نخواهیم خرید.»


سیتی بعد از باخت در استمفورد بریج که منجر به جدا شدن این تیم از صدرجدول لیگ برتر شد، باید به مصاف اورتون برود. گواردیولا در آنالیز اوضاع تیمش ادامه داد:« راز موفقیت تیم ما در فصل گذشته این بود که وقتی امتیازی را از دست می دادیم، بلافاصله به مسیرمان بازمی گشتیم و پس ازآن ناکامی، به بردهای متعددی می رسیدیم.»

این سرمربی اسپانیایی درادامه یادآوری کرد که هدفش دفاع از عنوان قهرمانی تیمش در فصل گذشته است:« همه حریفان ما سطح خیلی بالایی دارند و ما وارد سخت ترین بازه سال شده ایم و جایی برای اشتباه کردن نخواهیم داشت.»