بازدید سرزده الکسیس سانچس از یک پرورشگاه در شیلی

بازدید سرزده الکسیس سانچس از یک پرورشگاه در شیلی

سایت رسمی فوتبالی- الکسیس سانچس مهاجم مصدوم منچستریونایتد در آستانه سال نوی میلادی، سرزده به یک پرورشگاه در شیلی رفت و کودکان یتیم این پرورشگاه را شاد کرد. 

او همیشه و هر زمان که بتواند برای شادی نیازمندان و کودکان گام برمی دارد و این بار هم در سفرش به شیلی، از یک یتیمخانه که در خارج از سانتیاگو، پایتخت شیلی قراردارد بازدید کرد.

الکسیس کودکان پرورشگاه میس آمیگوس را شاد کرد و به آنها نفری یک جفت کفش هدیه داد تا بتوانند فوتبال بازی کنند. او علاوه بر کفش، هدایای دیگری هم به این مرکز برده بود و کودکان این مرکز هم از دیدن الکسیس سانچس بسیار شاد شدند.

بعد از زلزله شدیدی که چندی پیش در منطقه توکوپیای شیلی، زادگاه الکسیس رخ داد، او به این منطقه سفر کرد و برای بازسازی خانه های این منطقه کمک زیادی نمود.

در اواخر ماه نوامبر الکسیس در یکی از جلسات تمرینی تیمش از ناحیه عضله همسترینگ پا مصدوم شد و برای شش هفته از میادین ورزشی به دور است. دستمزد او در یونایتد هفته ای پانصدهزار پوند است و بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان یونایتد دریافت می کند. 

اما با این وجود او تا به اینجای فصل تنها 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده و شنیده می شود که ممکن است درماه ژانویه رختکن شیاطین سرخ را ترک کند. پاری سن ژرمن یکی از مشتریان اصلی این ستاره شیلیایی است. از سوی دیگر صحبتهایی هم درمورد احتمال بازگشت او به آرسنال به گوش می رسد. اونای امری تمایل زیادی دارد تا به تیمش عمق بیشتری ببخشد و الکسیس می تواند گزیده ایده آلی برای او باشد.

6363