مارسلو: اگر بهترین بازیکن دنیا درتیمت نباشد، دلتنگش می شوی؛ هرگز به ترک رئال فکر نکرده ام

مارسلو: اگر بهترین بازیکن دنیا درتیمت نباشد، دلتنگش می شوی؛ هرگز به ترک رئال فکر نکرده ام

سایت رسمی فوتبالی- مارسلو بازیکن برزیلی رئال مادرید در گفتگو با مجله کلوب دل دپورتیستا به مرور حال و روز تیم باشگاهی اش پرداخته. او که این روزها یکی از کاپیتانهای تیم مادریدی است در بخشی از این گفتگو راجع به حال و روز سخت تیمش صحبت کرده و اعلام کرده که ارزیابی اوضاع تیم در این زمان از فصل، دیوانگی است. 

مارسلو در بخش دیگری از صحبتهایش راجع به جدایی کریستیانو رونالدو از تیم مادریدی دربازار تابستانی صحبت کرده. این گزیده ای از صحبتهای این مدافع برزیلی است:

*کنار آمدن با انتقادات: همه مسائل خارج از رختکن نباید برروی ما تاثیر بگذارد. وقتی در یک بازی به پیروزی می رسیم، می دانیم که بهترین تیم دنیا نیستیم ولی وقتی می بازیم هم بدترین تیم دنیا نیستیم. در برخی بازیها می بریم و دربرخی بازیها هم می بازیم. همیشه تلاش می کنیم تا اوضاع را به بهترین نحو ممکن پیش ببریم.

*شرایط فعلی تیم: هنوز به ماه فوریه نرسیده ایم؛ معمولا در ماه فوریه تدریجا سرنوشت فصل مشخص می شود. طبیعی نبود که در ماه سپتامبر به جمع بندی می پرداختند. در آن زمان تنها یک ماه از شروع به کار ما گذشته بود. می توان انتقاد کرد ولی ارزیابی عملکرد تیم در این روزها، دیوانگی است. جام باشگاه های جهان تا چند روز دیگر شروع می شود وباید در این تورنمنت قهرمان شویم. ما در تمام تورنمنتهای دیگر هم شانس قهرمانی داریم.

*جدایی کریس: او بازیکنی است که علاوه بر آنکه هم تیمی من بود، دوستم هم هست. سرخیو راموس و لوکا مودریچ هم همینطور. کاملا روشن است که از بهترین بازیکن دنیا در تیمت نباشد، دلتنگش خواهی شد. ولی این بدین معنا نیست که ما بهترین های دنیا را در پستهای مختلف درتیممان نداشته باشیم. هر تیمی دوست دارد کریستیانو رونالدو را داشته باشد ولی رئال همچنان رئال خواهد بود؛ اما بازیکنان می آیند و می روند.


*چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا درطول 5 سال: همیشه فکر می کنم که رئال می تواند هرکاری انجام دهد. با کارهایی که انجام می دهد و با تیم قدرتمندی که داشتیم: سرخیو، کریستیانو، لوکا، کریم، بیل و دریک دوره ای ایکر.. ما تیم بزرگی بودیم که همه سالهادرکنار هم بودیم. این یکی از کلیدهای موفقیتمان بود. ما کاری کردیم که فتح 4 قهرمانی اروپایی در طول پنج سال عادی به نظر برسد ولی اینطور نیست

*پیوستن به رئال مادرید: همه چیز خیلی سریع پیش رفت؛ درابتدا فکر می کردیم که شوخی است. همیشه رئال به نظرم خیلی بزرگ می رسید. من ناگهان به تیمی پیوستم که تا قبل از آن بازیهایشان را در تلویزیون می دیدم و یا در بازیهای ویدیویی آن را انتخاب می کردم

*وفاداری به رئال: هرگز به ترک رئال و یافتن مقصدی دیگر فکر نکرده ام. همیشه تمام تلاشم را کرده ام تا در رئال بمانم. هیچ وقت به دقایق حضورم در زمین فکر نکرده ام. اگر 15 دقیقه در مسابقه ای به میدان رفتم هم تمام توانم را به کار گرفتم تا بتوانم در پیروزی تیم سهیم باشم

*آینده: من عاشق دنیای مد هستم. باجناقم هم دراین حرفه مشغول است و برند خودش را داردو من در چند عکس مدل تبلیغاتی شان بودم. اما منظورم این نیست که در آینده مدل خواهم شد.

6363