نیمار: هنوز هم فکر حذف برزیل از جام جهانی برایم دردناک است؛ امیدوارم در قطر قهرمان شویم

نیمار: هنوز هم فکر حذف برزیل از جام جهانی برایم دردناک است؛ امیدوارم در قطر قهرمان شویم

سایت رسمی فوتبالی- نیمار مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن در صحبت هایی اعلام کرده که هنوز باخت برزیل مقابل بلژیک و حذف تیمش از مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی 2018 را فراموش نکرده است.

نیمار با انتشار ویدیویی در کانال یوتیوبش در این رابطه گفت:« هنوز حذف از جام جهانی را فراموش نکرده ام. جام جهانی هنوز در ذهنم است. خیلی دوست داشتم که می توانستیم قهرمان جام جهانی شویم. قبل از آغاز جام جهانی با مصدومیت سختی دست و پنجه نرم کردم و توانستم بهبود بیابم و به جام جهانی برسم و درکنار هم تیمی هایم باشم ولی این بار نشد که بشود.»

تیم ملی برزیل بعد از باخت 2-1 مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی روسیه از گردونه رقابتها کنار رفت. عملکرد نیمار در آن تورنمنت با انتقادات زیادی همراه بود و فوتبالیست های اسبق و صاحب نام متعددی در آن زمان اعلام کردند که نیمار ثبات اخلاقی ندارد و بیش از حد تمارض می کند و واکنشهایش در برخورد با بازیکنان حریف، به نوعی زیاده روی است.


نیمار در این ویدیو اعلام کرد که امیدوار است بتواند رویایش برای قهرمانی در جام جهانی را در جام جهانی 2022 قطر محقق کند:«  تمام این سالها خودم را وقف فوتبال می کنم. 4سال دیگر تا جام جهانی بعدی زمان باقی است و چه کسی می داند؛ شاید بتوانیم جام قهرمانی را به برزیل بیاوریم.»

او همچنین اعلام کرد که رویای اصلی اش از زمانی که فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کند، قهرمانی در یک جام جهانی است:«از زمانی که فوتبال را حرفه ای دنبال می کنم، آرزویم قهرمانی در جام جهانی است. در زمینه شخصی هم رویایم داشتن یک فرزند بود که چند سال پیش با تولد داوی لوکا، این رویایم برآورده شد.»

6363