مودریچ: ابتدای فصل از نظر فیزیکی وذهنی خیلی خسته بودم؛ تنها دغدغه ام موفقیتهای تیمی است

مودریچ: ابتدای فصل از نظر فیزیکی وذهنی خیلی خسته بودم؛ تنها دغدغه ام موفقیتهای تیمی است

سایت رسمی فوتبالی- لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید در گفتگو با وب سایت فیفا در مورد دوران فوتبالی اش به صحبت پرداخته. این گزیده ای از صحبتهای مودریچ است:

*سال 2018: سال فوق العاده ای بود. امیدوارم که بتوانیم امسال را به بهترین نحو ممکن و با قهرمانی در جام باشگاه های جهان به پایان ببریم.

*فصل جاری: من درشرایطی به جام باشگاه های جهان خواهم رفت که شرایطم خیلی بهتر از ابتدای فصل است. بعد از حضور در جام جهانی که تجربه خیلی سختی بود، برایم خیلی سخت بود که بتوانم ریتم بازی کردنم را بازیابم. از نظر فیزیکی و ذهنی خیلی خسته بودم. اما در بازیهای اخیر از نظرفیزیکی شرایط خیلی بهتری دارم

*ستاره تیم : مهمترین نکته برای من اوضاع تیم است و دغدغه ام این است که تیم خوب بازی کند. سعی می کنم تا هرطور که می توانم به تیم کمک کنم و تنها چالش پیش رویم قهرمانی درجام باشگاه های جهان است. این جام مهمی برای ماست و سپس از نظر فردی، خواهیم دید که چه خواهد شد.

*اتحاد بیشتر با حضور سولاری: ما به شدت تلاش می کنیم تا از نظر فیزیکی بهتر شویم و بتوانیم در زمین چمن مهارتها وتوانایی هایمان را به نمایش بگذاریم. قصد داریم تا در زمین متحدتر باشیم و تیمی کار کنیم. به نظرم زیرنظر سولاری از این حیث بهتر شده ایم. هنوز در برخی مسائل می توانیم بهتر شویم ولی فکر می کنم در شرایط خوبی به ابوظبی خواهیم رفت. هرزمان که پای یک جام درمیان باشد، همه ما با انگیزه کار می کنیم.

*چالشهای بعدی: اهداف من فتح جامهای بیشتر هستند. لیگ قهرمانان اروپا،لالیگا و جام حذفی اسپانیا. ما از سال 2014 به بعد نتوانستیم قهرمان جام حذفی شویم و دوست دارم دوباره قهرمانی دراین تورنمنت را تجربه کنم. رویای من فتح جامهای قهرمانی درتمام تورنمنتهایی است که در آن حضور داریم. هنوز مملو از انگیزه هستم و به شدت تلاش می کنم تا در سطحی باشم که بتوانم به تیم کمک کنم.

6363