گزارش تصویری: تلاش رئیس باشگاه رئال مادرید در دلجویی از ایسکو

گزارش تصویری: تلاش رئیس باشگاه رئال مادرید در دلجویی از ایسکو

سایت رسمی فوتبالی- در آستانه آغاز سال نوی میلادی، مدیران باشگاه رئال مادرید ضیافت ناهاری را ترتیب دادند و در این مراسم، بازیکنان تیم های فوتبال و بستکبال باشگاه مادریدی گرد هم آمدند تا در مراسم سالانه ناهار سال نوی باشگاه شرکت کنند.

در این میان فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی هم دقایقی را بر سر میز ستاره های تیمش حضور یافت و با تک تک بازیکنان گپ و گفت کوتاهی داشت. اما دیدار پرز با ایسکو، صمیمانه تر از سایر بازیکنان بود و گویا رئیس باشگاه مادریدی سعی براین داشت تا از ستاره جوان تیمش دلجویی کند. علاوه بر بازیکنان  تیم های فوتبال و بسکتبال رئال مادرید، سرمربیان این تیمها نیز در این مراسم ناهار حضور داشتند و درکنار فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی ناهار سال نوی میلادی را صرف کردند.


از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری در سمت سرمربیگری رئال مادرید، ایسکو بیش از قبل تبدیل به یک بازیکن ذخیره شده و همین اتفاق باعث شده تا او به فکر ترک باشگاه مادریدی بیفتد. در بازی اخیر رئال مادرید مقابل زسکا مسکو هم برخی از هواداران تیم مادریدی آنقدر برای ایسکو سوت زدند تا صبر او به سر آمد و رفتار زشتی در واکنش به این سوتها از خود به نمایش گذاشت.


البته هنوز مشخص نیست که سرنوشت ایسکو در باشگاه مادریدی به چه ترتیب رقم خواهد خورد و آیا او در این تیم ماندگار خواهد بود ویادرنهایت سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد. اما رئیس باشگاه مادریدی در مراسم این ضیافت ناهار نهایت تلاشش را به کار گرفت تا دلخوری های اخیر را از دل ایسکو در بیاورد.


6363