قانون عجیب بارسلونا برای دمبله: خاموش یا سایلنت کردن موبایل ممنوع!

قانون عجیب بارسلونا برای دمبله: خاموش یا سایلنت کردن موبایل ممنوع!

سایت رسمی فوتبالی- مسئولان باشگاه بارسلونا عزم خود را جزم کرده اند تا عثمان دمبله ستاره جوان و فرانسوی شان را به روزهای اوج فوتبالی اش برسانند. ارنستو والورده سرمربی بارسا از روند پیشرفت دمبله راضی است و البته اعتقاد دارد که دمبله می تواند خیلی بهتر از اینها شود. 
والورده براین باور است که اگرچه دمبله در طول چند هفته اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ولی می تواند به مراتب بهتر از اینها کار کند و به همین خاطر او و مدیران باشگاه کاتالان قصد دارندتا مشکلات موجود برسر راه دمبله را از میان بردارند.
دشمن اصلی آنها در این مسیر، زندگی شخصی دمبله است. سرمربی بارسا، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم براین باورند که عثمان دمبله پسر خوبی است. همه دراین موضوع اتفاق نظر دارند. در رختکن تیم کسی با او مشکلی ندارد و همه دوستش دارند. اما روند زندگی بی نظم اوست که برایش مشکل ساز شده و از همین رو مسئولان تیم قصد دارند تا عادتهای زندگی شخصی دمبله را تغییر دهند.یکی از هم تیمی های دمبله اخیرا گفته بود که بارها پیغامی از دمبله داشته که از او در مورد ساعت جلسه تمرینی سوال می کرده و گویا ماجرای تاخیر دمبله در جلسات تمرینی، به مشکل او در ارتباط گیری با اعضای رختکن و کادر فنی تیم برمی گردد.
یکی از مشکلات اساسی دمبله در بارسلونا زندگی شبانه اوست. البته او مثل خیلی از بازیکنان دنیای فوتبال اهل میهمانی های شبانه نیست. داستان این است که دمبله عاشق بازیهای ویدیویی و سریال های تلویزیونی است و هرزمان که درگیر بازی ویدیویی و یاسریال تلویزیونی می شود، گذر زمان را احساس نمی کند و تا سحرگاه بیدار می ماند. 
روز یکشنبه هم او خواب ماندو دوساعت دیرتر به تمرینات تیمش رسید. حالا سران باشگاه قصد دارند تا برای حل این مشکلات وارد عمل شوند و قوانینی را برای دمبله گذاشته اند: او اجازه ندارد تا شبها موبایلش را خاموش کرده و یا سایلنت کند. قرار براین است که یکی از مسئولان باشگاه صبح به صبح به او زنگ بزند و بدین ترتیب مانع از تاخیر او در تمرینات تیم بشوند. 

به علاوه آنها از مدیربرنامه های دمبله خواسته اند تا بیشتر هوای او را داشته باشند و او را همراهی کنند.
سران باشگاه بارسلونا اطمینان دارند که می توانند اوضاع را تحت کنترل در بیاورند. همه در تلاش هستند تا هزینه 150 میلیون یورویی که برای خرید دمبله انجام داده بودند، سوخت نشود.آنها چندی پیش ستاره فرانسوی را 200 هزار یورو جریمه کردند و به نظر می رسد که این جریمه نقدی هم برروی رفتارهای دمبله تاثیرگذار بوده و همه امیدوارند تا دمبله بتواند هرچه زودتر با ترک عادات بدش، تبدیل به یک ستاره منضبط شود.
6363