کریس رونالدو اتهام فرار مالیاتی را می پذیرد؛ جلسه دادگاه روز 14 ژانویه

کریس رونالدو اتهام فرار مالیاتی را می پذیرد؛ جلسه دادگاه روز 14 ژانویه

سایت رسمی فوتبالی- قرار براین است تا کریستیانو رونالدو در روز دوشنبه، 14 ژانویه در دادگاهی در شهر مادرید حضور بیابد تا با قاضی پرونده در مورد اتهامات وارده اش به توافق برسد. او به فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی متهم است. طبق گزارشهای منتشره کریس قصد دارد تا 4 جرم مالیاتی را که مربوط به دوران حضورش در رئال مادرید است بپذیرد و جریمه حبس دو ساله ای برای او درنظر گرفته خواهد شد که البته او این دوره حبس را سپری نخواهد کرد.

کریستیانو رونالدو تا به حال بخشی از جریمه فرار مالیاتی را پرداخت کرده. او در روز ششم آگوست زمانی بخشی از این مبلغ را پرداخت کرد ولی باید نزد قاضی پرونده اعتراف کند. ژوزه آنتونیو چوکلان، وکیل رونالدو در تلاش است تا حبس دوساله کریس را با پرداخت 375 هزار یورو بیشتر، معاوضه کند. اما دادگاه هنوز این خواسته را نپذیرفته است


در طول این هفته، دیگر بازیکن پرتغالی و اسبق رئال مادرید هم با ماجرای مشابهی روبرو شد: کوئنترائو که او نیز فرار مالیاتی را پذیرفته و جریمه های مرتبط را پرداخت می کند. وکیل او نیز همان وکیل کریس رونالدو است و کوئنترائو از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه دادگاه حضور یافت. چوکلان در تلاش است تا پرونده کریس رونالدو را نیز به همین ترتیب پیش ببرد. کریس هم ترجیح می دهد تا روند جلسه دادگاهش را از راه دور دنبال کند ولی در نهایت این قاضی پرونده است که باید دراین رابطه تصمیم گیری کند.

6363