واکنش مربی تیم ملی به صحبتهای پیروانی: او به دنبال بازگشت به پرسپولیس است / خجالت می‎کشم صحبتهای او درباره برانکو را بیان کنم

واکنش مربی تیم ملی به صحبتهای پیروانی: او به دنبال بازگشت به پرسپولیس است / خجالت می‎کشم صحبتهای او درباره برانکو را بیان کنم

وبسایت رسمی فوتبالی - اوسيانو کروز  مربی تيم ملی در پاسخ به سوالی در مورد اينکه آيا وی امروز ورزشگاه را ترک کرده است گفت: بله. اين اتفاق افتاد و دليل آن هم به خاطر بی احترامی و تکرار رفتارهای تحریک آمیز و توهين آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در ورزشگاه انجام شد و اين اتفاق تنها يک دلیل دارد و آن اين است که برخی افراد در حال تحریک و تغيير علایق برخی از هواداران پرسپولیس بر عليه تیم ملی هستند.

وی در پاسخ به سوالی که منظور شما از افراد چیست و ظاهرا امروز افشین پیروانی صحبتهایی در مورد تيم ملی مطرح کرده، افزود: ایشان يک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ايجاد اين فضای تحريک آمیز و خصومت آمیز هستند. آقای افشين بنده را شگفت زده نمی کند. من حتی خجالت می کشم که صحبتهایی که ایشان راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بيان کنم، صحبتهایی که بايد بگويم ناخوشايند بود ولی اگر لازم باشد من آن صحبتها را حتی در مقابل آقای برانکو عنوان می کنم. اين تنها من نبودم که این صحبتها را شنيدم بلکه همه اين صحبتها را شنيده اند.

وی در پايان گفت: در حال حاضر که ايشان به دنبال ايجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار آقای برانکو است صحبتهایش را برعکس کرده و سمت و سوی اين صحبتها را به طرف سرمربی تيم ملی و همينطور تيم ملی تغيير داده است. اما واقعا چه اشخاصی می توانند به صحبتهای وی اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کميته اخلاق به مدت 5 سال محروم شده بود.

منبع: کانال تلگرام تیم ملی

1984