کاشیما در جام جهانی؛ حسرت برای فوتبال ایران

کاشیما در جام جهانی؛ حسرت برای فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، جام باشگاه های جهان این روزها در امارات دنبال می شود. قهرمانان قاره های مختلف به همراه تیم میزبان یعنی العین امارات در دور حذفی به مصاف هم می روند و از این رو، فردا تیم کاشیما آنتلرز ژاپن اولین بازی خود را در چارچوب دور یک چهارم نهایی در مقابل گوادالاخارای مکزیک برگزار خواهد کرد.

ژاپنی ها امروز دومین جلسه تمرینی خود را در زمین تمرینی باشگاه العین برگزار کردند. در این تمرین همه بازیکنان حضور داشتند و گو ایوا تلاش داشت تا از انگیزه بازیکنان استفاده کرده و آن ها را آماده جدال با تیم مکزیکی کند.

برنده این مسابقه در بازی نیمه نهایی به مصاف تیم رئال مادرید خواهد رفت که این بازی در ابوظبی برگزار خواهد شد. سرخپوشان ایران امیدوار بودند با غلبه بر کاشیما آنتلرز خودشان در جام باشگاه های جهان حاضر باشند اما این اتفاق نیفتاد تا اکنون کاشیما در یک قدمی بازی با یاران لوکا مودریچ قرار بگیرد.

خبرنگاران و عکاسان ژاپنی حضور پرتعدادی در امارات داشته اند و اولین حضور کاشیما در جام جهانی باشگاه ها به عنوان قهرمان آسیا برایشان جذابیت بسیاری دارد. هرچند که آن ها تنها 15 دقیقه از هر تمرین را می توانند نظاره کنند.