بمب ساعتی ایسکو در رئال مادرید؛ منچسترسیتی و یوونتوس اوضاع را زیر نظر دارند

بمب ساعتی ایسکو در رئال مادرید؛ منچسترسیتی و یوونتوس اوضاع را زیر نظر دارند

سایت رسمی فوتبالی – اوضاع ایسکو در رئال مادرید مانند یک بمب ساعتی است و قهرمان اروپا شاید مجبور به فروش این بازیکن شود.

این بازیکن تهاجمی در هفته‌های اخیر با سانتیاگو سولاری مشکل داشته است. بخشی از مشکل نحوه استفاده سولاری از ایسکو است. سولاری در سیستم 3-3-4 تیمش بازی مستقیم‌تری را می‌خواهد و به این ترتیب، این بازیکن بازی‌ساز با این موضوع راحت نیست. اما مادرید از سولاری حمایت می‌کند و سران باشگاه بر این باورند که ایسکو باید به این سیستم عادت کند. 

ایسکو در ماه سپتامبر تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت اما با آمادگی کامل به میادین برگشت. او در 810 دقیقه‌ای که مادرید زیر نظر سولاری بازی کرده، تنها برای 210 دقیقه در ترکیب بوده است و به همین دلیل ناراضی است.

ایسکو در سال 2017 گفته بود: «من احمق نیستم. اگر آنچلوتی، بنیتس و زیدان من را در ترکیب اصلی نمی‌گذارند این یعنی تقصیر من است.» اما او حالا چنین رفتاری را ندارد و از این ناراحت است که در تیم ملی اسپانیا جایگاهی ثابت دارد اما در رئال مادرید نقشی حاشیه‌ای به او سپرده‌اند.

بازیکنان رئال مادرید سولاری را دوست دارند اما با ایسکو هم‌دردی می‌کنند. 

رئال مادرید برای ایسکو به عنوان بازیکنی که در سال‌های اخیر و موفقیت‌آمیز رئال نقش داشته احترام قائل است، اما فلورنتینو پرس از دست او خسته شده است. گفته می‌شود ایسکو و نمایندگانش خواستار جلسه با پرس شده‌اند تا نارضایتی او را اعلام کنند. اما پرس حاضر به برگزاری این جلسه نشده است.

باشگاه البته در حال حاضر می‌خواهد که این بازیکن در این تیم بماند. اما اگر ایسکو بخواهد از رئال برود، آنها اجازه رفتن را خواهند داد، چه در ژانویه و چه در ژوئن. در هر حال رئال از ایسکو خواهد خواست که علاقه‌اش به رفتن را علنی اعلام کند.

مبلغ فسخ قرارداد ایسکو 700 میلیون یورو است و او تا سال 2022 قرارداد دارد. اگر مادرید بخواهد او را بفروشد، منچسترسیتی به دنبال جذبش خواهد بود. آنها از براهیم دیاز برای تسهیل این انتقال استفاده خواهند کرد. یوونتوس هم ایسکو را می‌خواهد.

اگر اوضاع تغییری جدی نکند، آینده این بازیکن سابق مالاگا در رئال مادرید دارد تاریک و تاریک‌تر می‌شود. مشکلات او، مخالفت‌هایش با سولاری، و رفتارش با تماشاگران باعث شده اوضاع حساسی پیدا کند. اگر واکنشی جدی نسبت به این اوضاع دیده نشود، باشگاه بی‌تردید او را در لیست فروش خواهد گذاشت، چرا که وضعیت فعلی او مانند بمب ساعتی است.

8444