لئوناردو: در روزهایی که VAR وجود دارد، حذف میلان به این شکل منصفانه نیست؛ حریف بوق الکتریکی به ورزشگاه آورده بود

لئوناردو: در روزهایی که VAR وجود دارد، حذف میلان به این شکل منصفانه نیست؛ حریف بوق الکتریکی به ورزشگاه آورده بود

سایت رسمی فوتبالی – لئوناردو، مدیر میلان از این که این تیم از لیگ اروپا حذف شده خشمگین بود. میلان مقابل المپیاکوس با نتیجه سه بر یک شکست خورد و لحظه سرنوشت‌ساز بازی زمانی بود که برخورد اینیاتسیو آباته با واسیلیس توروسیدیس پنالتی تشخیص داده شد. پنالتی حاصل را المپیاکوس به گل تبدیل کرد ولی اگر المپیاکوس گل سوم را نزده بود، این میلان بود که به دور بعد راه می‌یافت.

لئوناردو گفت: «ما از لیگ اروپا حذف شدیم و باید همه چیز را بررسی کنیم. من تنها می‌خواهم فیلم گل‌ها و پنالتی را ببینم و بعد حرفم را بزنم. به نظرم پنالتی اصلا پنالتی نبود. اگر در لیگ اروپا به چنین دلایلی حذف شوید، آن هم در روزهایی که VAR وجود دارد، پذیرفتن این نتیجه دشوار است. مسخره است که ابزاری مانند VAR که همه از آن استفاده می‌کنند، در یک تورنمنت اروپایی حضور ندارد.

من همچنین از این شکایت کردیم که هر زمان که می‌خواستیم حمله کنیم، صدای عجیبی به گوش می‌رسید. نمی‌دانم فلوت بود، بوق الکتریکی بود، چه بود، اما درست نیست که از این صدا برای جلوگیری از حملات ما استفاده شود. این صدا واقعا اعصاب‌خردکن بود. داور باید بازی را متوقف می‌کرد و به آنها می‌گفت که این صدا را قطع کنند.»

8444