پیش بازی صنعت نفت آبادان - سایپا تهران؛ دایی، سرجیو را دبل می کند؟

پیش بازی صنعت نفت آبادان - سایپا تهران؛ دایی، سرجیو را دبل می کند؟

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم صنعت نفت آبادان و سایپا تهران پیکار هفته پیش خود در جام حذفی را این بار در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر انجام می دهند.

به گزارش فوتبالی، برزیلی های آبادان با شکست هفته پیش مقابل شاگردان علی دایی در جام حذفی، وداع تلخی با این پیکارها داشتند و نتوانستند با استفاده از امتیاز میزبانی به نیمه نهایی جام حذفی برسند. موقعیت ایده آلی که پس از آن می توانستند در پای فینال با ماشین سازی تبریز روبرو شوند و حتی رویای فینال را داشته باشند. اما در آن پیکار سایپا با اینکه یک گل از میزبانش عقب بود، در پایان توانست با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و نفت آبادان را در خانه اش، حذف کند.

اما حالا به هفته آخر نیم فصل رسیدیم و این دو تیم بار دیگر باید در مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. پائولو سرجیو سرمربی آبادانی ها شکست هفته پیش را یک اتفاق می داند و این بار وعده داده که نارنجی پوشان دست خالی آبادان را ترک می کنند. از طرف دیگر دایی هم نمی خواهد روند رو به رشد تیمش بار دیگر متوقف شود و باز هم برای 3 امتیاز به میدان می رود.

چهره ویژه: مهدی ترابی آخرین بازیش را برای سایپا انجام می دهد. کاپیتان سایپا در بازی قبلی ستاره تیمش بود و با یک گل و یک پاس منجر به پنالتی بیشترین نقش را در صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی داشت. ترابی می خواهد در آخرین پیکارش با پیراهن و بازوبند کاپیتانی نمایشی ماندگار از خود بر جای بگذارد.

هفته پانزدهم لیگ برتر

جمعه، 23 آذرماه 1397

آبادان، ورزشگاه تختی ساعت 15:00

بازی قبلی: سایپا یک - استقلال خوزستان یک ؛ استقلال تهران 3 - صنعت نفت آبادان صفر

رتبه: سایپا با 17 امتیاز از 14 بازی در رده هفتم و نفت آبادان با 14 بازی و 13 امتیاز  در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

محرومان: کرار جاسم و اکبر ایمانی از نفت آبادان

تیم داوری: وحید کاظمی، اسد حاج محمدی، علی اکبر نوری و شاهو اصلانی 

2526