لغو بازی این هفته پاری سن ژرمن به خاطر ادامه آشوب های فرانسه

لغو بازی این هفته پاری سن ژرمن به خاطر ادامه آشوب های فرانسه

سایت رسمی فوتبالی-طبق اعلام مسئولان برگزاری رقابتهای لوشامپیونه، مجموعا پنج بازی از بازیهای هفته هجدهم لیگ یک فرانسه که قرار بود در روزهای آتی برگزار شود، به خاطر آشوبهای این روزهای فرانسه لغو شده اند.

از جمله این بازیها، می توان به بازی های پیش روی پاری سن ژرمن و مارسی با حریفانش اشاره کرد.

در هفته های اخیر اعتراضات گسترده ای در کشور فرانسه شکل گرفته که شدت این اعتراضات خیابانی در شهر پاریس به مراتب بیشتر است و همین مسئله باعث لغو شش بازی هفته هفدهم لیگ یک فرانسه نیز شده بود و حالا در آستانه آغاز هفته هجدهم این رقابتها، پنج بازی از بازیهای این هفته نیز به تعویق افتاده است.

دلیل به تعویق افتادن این بازیها این است که نیروهای پلیس برای مقابله با شورشیان به کار گرفته خواهند شد و به همین خاطر شرایط برگزاری پنج بازی از ده بازی هفته هجدهم لیگ فرانسه وجود ندارد.

قرار براین است که بازی معوقه هفته گذشته پاری سن ژرمن که قرار بود مقابل مون پولیه برگزار شود، در روز 15 ژانویه انجام گردد و هنوز زمان مشخصی برای بازی پیش روی پی.اس.جی که قرار بود در روزهای آتی مقابل دیژون انجام گیرد، تعیین نشده است. 

روز چهارشنبه مسئولان باشگاه مون پولیه اعلام کردند که بازی این تیم مقابل نانت لغو شده است. برگزاری بازی مارسی مقابل بوردو هم به زمان دیگری موکول شده و مصاف تیمهای آمیان با آنژه و رویارویی گنگان و رن هم به تعویق افتاده است. 

طبق برنامه قرار براین است که دیدار تیمهای ریم مقابل استراسبورگ و نیم با لیل برگزار شود و مصاف دو تیم کان و تولوز هم در روز سه شنبه انجام خواهد شد.

6363