اوون: مورینیو مقصر افت پوگباست؛ او می تواند زیر نظر گواردیولا یا کلوپ، یکی از بهترینهای دنیا شود

اوون: مورینیو مقصر افت پوگباست؛ او می تواند زیر نظر گواردیولا یا کلوپ، یکی از بهترینهای دنیا شود

سایت رسمی فوتبالی- مایکل اوون ستاره سابق دنیای فوتبال در صحبت هایی علیه ژوزه مورینیو و کنته موضع گیری کرده و یادآوری کرده که این دو سرمربی نتوانسته اند بهترین بازیها را از پوگبای فرانسوی بگیرند. اوون براین باور است که اگر پوگبا این روزها در دنیای فوتبال نمی درخشد، بخشی از تقصیرها برگردن ژوزه مورینیو است.

این درحالی است که این روزها صحبتهای زیادی درمورد احتمال جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد به گوش می رسد و گمانه زنی ها در مورد احتمال بازگشت او به یوونتوس هرروز قوت بیشتری می گیرد. نمایش پرفراز ونشیب او در ترکیب شیاطین سرخ و اختلافات پی در پی او با مورینیو، دیر یازود منجر به جدایی پوگبا از اولدترافورد خواهد شد.

دراین میان مایکل اوون ستاره سابق یونایتد به بررسی مقصرهای افت پوگبا پرداخته است.این درحالی است که هیچ کسی درمورد توانایی های فوتبالی پل پوگبا تردیدی ندارد، اما آمار ضعیف او در یونایتد نشان دهنده آن است که او از روزهای اوجش فاصله زیادی دارد. مایکل اوون در این رابطه گفته:« اگر پوگبا نمی درخشد و با اقتدار ظاهر نمی شود، به نظر من مورینیو هم باید بخشی از تقصیرات دراین رابطه را به گردن بگیرد. پل پوگبا بازیکن خیلی قدرتمندی است و اگر یک سرمربی مثل کلوپ یا گواردیولا داشت، تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیا می شد و می توانست کارهای خیلی بیشتری انجام دهد.»

او در ادامه از آنتونیو کنته، سرمربی جوانی که اولین بار پوگبا را در سری آ و با پیراهن یوونتوس به میدان فرستاد نیز انتقاد کرد. اوون در ادامه صحبتهایش گفت:«من از آن دسته افرادی هستم که فکر می کنم اگر پوگبا در تیمی دیگر و با سبکی دیگر بازی می کرد، یک بازیکن تراز اول دنیای فوتبال بود. بعید می دانم که این سبکی که در یونایتد بازی می کند، برای آنکه او بهترین بازیهایش را به نمایش گذارد باشد. وقتی شرایط پوگبا را می بینی، احساس ناامیدی می کنی. چون هنوز به او به چشم یک پسربچه 16 یا 17 ساله ای نگاه می شود که در حال یادگیری فوتبال است.»

6363