ازسیرتا پیاز جام باشگاه های جهان 2018: زمان شروع؛ تیمهای حاضر و محل برگزاری

ازسیرتا پیاز جام باشگاه های جهان 2018: زمان شروع؛ تیمهای حاضر و محل برگزاری

سایت رسمی فوتبالی- زمان زیادی تا آغاز رقابت های سال 2018 جام باشگاه های جهان باقی نمانده است. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق آغاز این تورنمنت، مکان برگزاری این مسابقات و تیمهای حاضر در آن هستید، این گزارش را مطالعه کنید:

این تورنمنت در دو شهر ابوظبی و العین در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود واین چهارمین باری است که کشور امارات میزبانی رقابتهای جام باشگاه های جهان را عهده دار خواهد بود.

جام باشگاه های جهان که تورنمنتی زیرنظر فیفا است از روز 12 دسامبر آغاز شد. اولین بازی این تورنمنت جدال دو تیم العین و تیم ولینگتون نیوزیلند، قهرمان قاره اقیانوسیه است که العین، برنده این بازی به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.

بدین ترتیب نماینده امارات در مرحله یک چهارم پایانی به مصاف تیم اسپرانسه تونس خواهد رفت و در دیگر دیدار این مرحله کاشیما آنتلرز، قهرمان آسیا با گوادالاخارای مکزیک روبرو خواهد شد. بازنده بازی تیمهای تونسی و اماراتی با بازنده دیدار کاشیما و گوادالاخارا، مشخص کننده تیم پنجم این مسابقات خواهد شد.

قوانین این تورنمنت، به نحوی است که قهرمان کوپالیبرتادورس اولین بازی اش را درمرحله نیمه نهایی انجام خواهد داد و بنابراین ریورپلاته اولی بازی اش را در روز هفدهم دسامبر مقابل برنده بازی العین با قهرمان قاره آفریقا انجام خواهد داد. رئال مادرید به عنوان قهرمان فصل قبل قاره اروپا هم دراین مرحله وارد گود شده و با برنده بازی تیمهای کاشیما و گوادالاخارا مصاف خواهد کرد. 

دو تیم پیروز مرحله نیمه نهایی به فینال می رسند که بازی فینال این تورنمنت در روز 22 دسامبر برگزار خواهد شد و بازی نیمه نهایی هم ساعاتی قبل از برگزاری مصاف فینال انجام خواهد شد.

در شهر ابوظبی، پایتخت امارات، بازیها در ورزشگاه زاید اسپورتس سیتی برگزار می شود که یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های این کشور است و گنجایش 50 هزار هوادار را دارد و بازی فینال هم درهمین ورزشگاه انجام خواهد شد. البته این ورزشگاه تنها در سه بازی میزبان خواهد بود: یکی اولین بازی رئال در نیمه نهایی و بازیهای رده بندی و فینال

6363