دمبله پسر خوب بارسایی ها: حضور برسرتمرین 20 دقیقه زودتر از شروع

دمبله پسر خوب بارسایی ها: حضور برسرتمرین 20 دقیقه زودتر از شروع

سایت رسمی فوتبالی – بعد از صحبتهای فراوانی که در هفته های اخیر در مورد بی انضباطی های عثمان دمبله به گوش می رسید، به نظر می رسد که پسر فرانسوی سر به راه شده و تصمیمش را گرفته که در نهایت نظم و انضباط در تمرینات تیم کاتالان حضور بیابد.

دمبله امروز 20 دقیقه زودتر از زمان شروع جلسه تمرینی بارسلونا وارد شهرک ورزشی سنت خوان دسپی شد. بارسایی ها امروز و بعد از تساوی مقابل تاتنهام در بازی دورپایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تمرینات خود را از سر گرفتند و نکته جالب توجه این جلسه تمرینی این بود که دمبله زودتر از سایرین خودش را به کمپ تمرینی تیم رساند.

این اتفاق در حالی رخ داد که او روز یکشنبه خواب مانده بود و دو ساعت دیرتر به تمرینات تیم کاتالان ملحق شده بود و همین اتفاق جنجالهای زیادی را به همراه داشت. اما در جلسه تمرینی امروز دمبله درکنار سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت.


غایب جلسه تمرینی امروز بارسا، جرارد پیکه بود که او با اجازه سرمربی تیم، دراین جلسه تمرینی حضور نیافت. شنیده می شود که احتمالا او برای قطعی کردن مذاکراتش در راستای خرید باشگاه آندورا به این منطقه سفر کرده است؛ البته این خبر رسمی و تائید شده نیست. پیکه در بازی بارسلونا مقابل تاتنهام نیز در ترکیب بارسایی ها حضور نداشت.

در این جلسه تمرینی سرخی روبرتو هم حضور داشت و در برخی از تمرینات گروهی تیم شرکت کرد. چند بازیکن از تیم پایه ای هم با شاگردان والورده تمرین کردند. کارویچ، گییم، چومی، میراندا، واگه، اوریول بوسکتس ، کویادو ، ریکی پوئیگ و بایو، بازیکنان تیم پایه ای بارسلونا بودند که امروز درکنار شاگردان والورده به تمرین پرداختند.

6363