قرعه های رئال و بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا

قرعه های رئال و بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا

سایت رسمی فوتبالی- بعد از انجام قرعه کشی بازیهای مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی اسپانیا، کوپا دل ری، تیمهای راه یافته به این مرحله با حریفانشان آشنا شدند.

رئال مادرید باید با لگانس بازی کند واین قرعه چندان دلنشینی برای سولاری و شاگردانش نیست. چون در مرحله یک چهارم پایانی فصل گذشته رقابتهای جام حذفی اسپانیا، لگانس رئالی ها را از گردونه رقابتها حذف کرده بود و بازی رفت 2-1 در برنابئو به پیروزی رسیده بود و برد 1-0 رئال در بازی برگشت هم به کار این تیم نیامد و مادریدی ها به دست لگانس از گردونه رقابتها کنار رفتند.

بعد ازانجام این قرعه کشی بوتراگنیو در مورد حریف تیم مادریدی در مرحله بعد این رقابتها گفت:« لگانس برای مایادآور خاطرات خوبی نیست. چون آنها ما را حذف کردند. امیدواریم که این بار اینطور نشود.»

لونین و اسکار که با قرارداد قرضی از رئال مادرید به لگانس منتقل شده اند، به خاطر بند موجود در قراردادشان، نمی توانند در این دو بازی رفت و برگشت لگانس را همراهی کنند. رئال مادرید و لگانس هم سه مرتبه در جام حذفی اسپانیا مقابل هم قرار گرفته اند و در دو بازی ابتدایی رئال توانسته بود در سالهای 2004 و 2005 با پیشی گرفتن از این تیم به دور بعد برسد. اما سومین مصاف آنها در جام حذفی درسال 2018 اتفاق افتاد و لگانس توانست تیم زیدان را از گردونه رقابتها خارج کند.

 بارسلونا هم باید با لوانته مصاف کند. بازی رفت در والنسیا و بازی برگشت در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. گیرمو آمور، مدیر روابط عمومی باشگاه کاتالان درمورد این قرعه گفت:« این دو تیم شناخت خوبی از هم دارند» بارسا پنج بار در جام حذفی مقابل لوانته قرار گرفته و هر پنج بار توانسته به دور بعد راه بیابد

بازیهای دور رفت در روزهای 8، 9 و 10 ژانویه برگزار خواهند شد و بازیهای دور برگشت در روزهای 15، 16 و 17 ژانویه انجام خواهند شد. 

 اتلتیکومادرید هم دراین مرحله با خیرونا روبرو خواهد شد. این دو تیم هرگز در جام حذفی با هم روبرو نشده اند و تنها سه بار در لالیگا مقابل هم قرار گرفته اند که دو بازی در خانه خیرونا و یک بازی در خانه اتلتیکو بوده.

بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا بدین ترتیب خواهد بود:

رئال مادرید- لگانس

ختافه- وایادولید

بتیس- رئال سوسیداد

لوانته- بارسلونا

اتلتیک بیلبائو- سویا

اسپورتینگ خیخون- والنسیا

خیرونا- اتلتیکومادرید

ویارئال- اسپانیول

6363