کیه‌لینی: ایکاردی پس از رونالدو خطرناک ترین مهاجمی است که دیده ام

کیه‌لینی: ایکاردی پس از رونالدو خطرناک ترین مهاجمی است که دیده ام

سایت رسمی فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که مائو ایکاردی پس از کریستیانو رونالدو، سخت ترین مهاجمی است که برابرش قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع هفته گذشته در دیدار برابر اینترمیلان رو در روی ایکاردی قرار گرفت و مانع گلزنی این بازیکن شد اما به تمجید از مهاجم آرژانتینی پرداخت. کیه‌لینی در گفتگو با دی ای زد ان اظهار داشت: " از نظر من ایکاردی در رده دوم خطرناک ترین مهاجمانی که من در محوطه جریمه دیده ام، قرار دارد. او به راحتی حواس مدافعان را پرت می کند و مدام باید تمرکز داشته باشید. او امسال توانست با من بازی کند. "

کیه‌لینی درباره شرایط یوونتوس در سری آ گفت: " بعضی اتفاقات مانند تساوی برابر جنوا رخ می دهد. با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم ما نباید به آنها امتیاز می دادیم. ما بارها در پایان بازی تنها با یک گل جلو بودیم. معمولا این اتفاقات با توجه به شخصیت تیمی ما خوب است اما گاهی مانند بازی برابر منچستریونایتد بابت آن تنبیه می شویم. من معتقدم که 1 - 0 تا دقیقه 60 نتیجه خوبی است اما پس از آن باید یک گل دیگر زد و شرایط را مدیریت کرد. گل نخوردن به شما برای بازی های بعدی اعتماد به نفس می دهد. "

1070