سنگین ترین باخت خانگی رئال مادرید در تاریخ رقابتهای اروپا

سنگین ترین باخت خانگی رئال مادرید در تاریخ رقابتهای اروپا

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه نتیجه دیدار رئال مادرید و زسکا مسکو در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تاثیری در سرنوشت قهرمان فصل گذشته این رقابتها نداشت، اما باخت سنگین 3-0 مقابل این حریف روسی، اتفاق تلخی بود که برای این تیم مادریدی رقم خورد و باعث شد تا رکوردی منفی برای این تیم به ثبت برسد.

باخت 3-0 رئال مقابل زسکا مسکو، سنگین ترین باخت خانگی در تاریخ رقابتهای اروپایی برای تیم مادریدی بود. آنها تا پیش از این هرگز با اختلاف بیش از دو گل در خانه و در رقابتهای اروپایی مغلوب حریفان نشده بودند.

این باخت به وجهه تیم مادریدی آسیب زیادی زد و رئالی ها دراین بازی مثل بازی در ورزشگاه ایپوروئا موفق به گلزنی نشدند. رئالی ها در44 بازی خانگی اخیرشان در رقابتهای اروپایی موفق به گلزنی شده بودند و آخرین باری که آنها در دیداری خانگی در رقابتهای اروپایی، به گل نرسیده بودند، دیدارال کلاسیکوی اروپایی در سال 2011 بود که با باخت 2-0 رئال در برنابئو مقابل بارسلونا به پایان رسیده بود.

ناکامی رئالی ها در گلزنی به زسکا،با درنظر داشتن این نکته که آکینفیف تنها در سه بازی از 50 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به کلین شیت شده، دردناک تر هم می شود. که دو تا از این سه بازی مقابل رئال مادرید و در فاصله کمتر از 2 ماه بوده.

آخرین باری که رئال مادرید دردیداری خانگی در برنابئو سه گل خورده بود، به فصل قبل و درمصاف با یوونتوس در مرحله یک چهارم پایانی برمی گردد که در آن بازی رئال1-3 مغلوب بینکونری شد و تنها گل رئال در این بازی را کریستیانو رونالدو از روی ضربه پنالتی به ثمر رسانده بود.

6363