فریاد ایسکو برسر هواداران حاضر در برنابئو

فریاد ایسکو برسر هواداران حاضر در برنابئو

سایت رسمی فوتبالی- در نیمه دوم دیدار دو تیم رئال مادرید و زسکا مسکو، ایسکو بازیکن اسپانیایی رئال با هواداران این تیم درگیر شد. در جریان نیمه دوم و زمانی که ایسکو نتوانست از پاس وینیسیوس بهره ببرد، هواداران حاضر در برنابئو برای او سوت زدند و بدین ترتیب از او انتقاد کردند.

این اتفاق در دقیقه 55 بازی رخ داد. وینیسیوس حرکت فردی فوق العاده ای را از جناح چپ استارت زده بود و سپس توپ را به ایسکو پاس داد. ایسکو هم توپ را کنترل کرد ولی ضربه اش پس از برخورد به مدافع حریف به بیرون از زمین رفت. همین اتفاق باعث شد تا هواداران حاضر در برنابئو برای او سوت بزنند

بعد از این اتفاق بود که ایسکو به سراغ کمک داور زمین رفت و به او اعتراض کرد که چرا ضربه کرنر به نفع رئال اعلام نکرده است. پس از آن هم او رو به سمت هواداران کرد وبا چهره ای درهم و عصبانی خطاب به آنها گفت:« چه می خواهید؟» و هواداران برنابئو مجددا برای او سوت زدند.

نیمکت نشینی های پی در پی ایسکو در رئال به ویژه از زمان روی کار آمدن سولاری، باعث شده تا این بازیکن توانا به فکر ترک رئال بیفتد و تیمهای متعددی هم خواهان جذب او برای تیمشان هستند و حالا این رفتارهای هواداران رئال، احتمالا باعث می شود تا ایسکو در تصمیمش برای ترک باشگاه مادریدی مصمم تر شود.

6363