توصیه های کریس رونالدو به کودکان ایتالیایی در مورد رازهای تغذیه

توصیه های کریس رونالدو به کودکان ایتالیایی در مورد رازهای تغذیه

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس کاملا با زندگی در شهر تورین وفق یافته است. او و خانواده اش خیلی زود عاشق شهر تورین شده اند و خود کریس هم توانسته خیلی سریع در تیم بینکونری جا بیفتد و امیدوار است تا بتواند فصل را با کسب عنوان آقای گلی سری آ به پایان ببرد. 

کریس اخیرا با سه روزنامه ورزشی معتبر ایتالیا هم گفتگوهایی داشته. تعداد زیادی از کودکان ایتالیایی با ارسال نامه هایی به بهانه سال نوی میلادی برای روزنامه توتوسپورت سوالاتی را از کریس رونالدو پرسیده اند و کریس هم در واکنش به نامه های این کودکان گفته:« بچه ها برای من خاص و ویژه هستند. من واقعا بچه ها را دوست دارم. می خواهید بدانید که آیا من ساندویچ می خورم؟ همیشه سعی می کنم تغذیه سالمی داشته باشم. این برای من خیلی مهم است. باید از هله هوله دوری کنید. همیشه سعی می کنم چیزهای شیرین نخورم ولی گاهی وقتها برای ریلکس کردن، دسر می خورم.»

او در پاسخ به سوالات کودکان در مورد رازهای موفقیتش درداشتن بدنی سالم گفت:« باید خوب بخوابید، خوب غذا بخورید و خوب تمرین کنید. اینها سه نکته مهم برای هر فوتبالیستی هستند.»

کریس رونالدو همیشه در خانه اش تمرینات بدنسازی را انجام می دهد و آخرین نفری است که جلسات تمرینی یوونتوس را ترک می کند و بیش از سایر بازیکنان در سالن بدنسازی باشگاه به تمرین می پردازد. کریس در ادامه صحبتهایش گفت:« اگر به صورت باثبات و مداوم تمرین نکنی، شوتهایت، سرعتت و دریبلهایت ضعیف می شوند. به همین خاطر من همیشه بیست دقیقه آخر تمرینات فردی ام را به شوت زنی و دریبل زدن می پردازم.»

او در پایان این گفتگو در پاسخ به سوالی در مورد زندگی اش در تورین گفت:« تورین خیلی زیباست. خیلی کوچکتر از مادرید است ولی من واقعا تورین را دوست دارم.»

6363