اعتراض گسترده هواداران رئال و ترک ورزشگاه

اعتراض گسترده هواداران رئال و ترک ورزشگاه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال که صعودش به عنوان تیم اول قطعی شده بود، امروز با ترکیبی متفاوت و بیشتر با بازیکنان ذخیره برابر زسکا قرار گرفت. تیم روسی برای رسیدن به لیگ اروپا باید رئال را شکست می داد و در انتظار توقف ویکتوریا پلژن برابر رم می نشست. زسکا ماموریت اول خود را انجام داد ولی ویکتوریا با شکست رم توانست راهی لیگ اروپا شود.

رئال بازی را بسیار خوب شروع کرد و در 35 دقیقه اول 5 موقعیت خوب گلزنی را از دست داد اما بر خلاف روند بازی گل دریافت کرد. عجیب اینکه رئال دقیقه 43 نیز گل دوم را خورد تا با شکست 0-2 به رختکن برود.

در نیمه دوم شاهد هیچ واکنش خاصی از سوی رئال نبودیم و تعویض های سولاری هم جواب نداد و بدتر اینکه رئال گل سوم را هم دریافت کرد. در ده دقیقه پایانی که سوت های اعتراضی رئالی ها در برنابئو به اوج رسیده بود، هواداران کم کم اقدام به ترک ورزشگاه کردند و شاید بیش از نیمی از جمعیت در لحظه سوت پایان بازی صندلی ها خود را ترک کرده بود.

رئال در این فصل حال و روز چندان خوشی ندارد و شکست امشب با وجود اینکه در یک بازی تشریفاتی رقم خورد، می تواند لطمه ای بزرگ بر اعتبار قهرمان سه دوره اخیر اروپا وارد کند.