ام آی اس و پیراهن شماره ده لیگ

ام آی اس و پیراهن شماره ده لیگ

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که درده بازی ابتدایی فصل هیچ نشانی از تیم فعلی نداشت ، تنها موفق به کسب 4 امتیاز شده بود ، اما شاگردان علی رضا مرزبان از هفته یازدهم تا انتهای نیم فصل موفق شدند 11 امتیاز را به جمع امتیازات خود اضافه کنند تا درعین شگفتی 73 در صد امتیازات 5 بازی اخیر را  کسب کرده باشند.


مسجد سلیمانی ها درهفته یازدهم موفق به شکست استقلال اهواز شدند پس  از آن با کسب یک تساوی برابر صنعت نفت آبادان به مصاف سپید رود رشت رفتند و توانستند این بازی 6 امتیازی را به نفع خودشان به پایان ببرند .


شاگردان مرزبان درهفته چهاردهم تیم بحران زده پیکان را با یک گل شکست دادند تا درآخرین جدال نیم فصل دراصفهان، ذوب آهن این شهر را با نتیجه بدون گل متوقف کنند تا با کسب این یازده امتیاز شیرین موفق شوند تا حدی از اعتبار و جایگاهشان دفاع کرده باشند.

این نتایج درخشان در شرایطی به دست آمد که  نفتی ها در این 5 بازی اخیرشان تنها دو گل دریافت کردند و این آمار وقتی جالب تر می شود که  می بینیم درسه بازی گذشته دروازه شان باز نشده است.


حبیب فرعباسی سنگربان  21 ساله این تیم  با ثبت 3 کلین شیت  کاری کرده است که دیگر کسی سراغی از میلاد فراهانی نگیرد  او بازی به بازی بهتر شده است  تا جاییکه با درخشش بی نظیرش در بازی امروز  بدون شک چهره اول میدان بود .


برای  به ثبت رسیدن این آمار نمی توان از نام موسی کولی بالی به راحتی گذشت  او که انصافا  این روزها بدون نقص برای تیمش کار می کند  مثل یک فرمانده در انتهای زمین نقش اساسی در استحکام خط دفاعی تیمش دارد .


نفت مسجد سلیمان درست در روزهایی که کمتر کسی فکرش را می کرد به لیگ بازگشت تا مرزبان حالا با خیالی آسوده تر به ترمیم نقاط ضعف تیمش بپردازد .