اختصاصی| همسر حجازی: از پسر دانایی فر خواستم او را در قطعه نام آوران دفن کنند

اختصاصی| همسر حجازی: از پسر دانایی فر خواستم او را در قطعه نام آوران دفن کنند

وبسایت رسمی فوتبالی- بهناز شفیعی از احتمال تغییر محل دفن ایرج دانایی فر خبر داد 

به گزارش فوتبالی، همسر ناصر حجازی در گفت و گو با فوتبالی عنوان کرد: طی صحبتی که با علی دانایی فر ، پسر ایرج خدا بیامرز داشتم خواستم تا او را در قطعه نام آوران دفن کنند. به علی گفتم درست است که شما دوست دارید پدرت پیش پدرش دفن شود اما اگر او در قطعه نام آوران دفن شود مردم همیشه به او سر می زنند و برایش فاتحه می خوانند  و در نبود شما که به آمریکا سفر می کنید مردم همیشه سر مزارش خواهند آمد. به همین دلیل قرار شد آن ها مجددا در خصوص محل دفن مشورت بگیرند تا شاید او در قطعه نام آوران دفن شود.

بهناز شفیعی در ادامه گفت: قرار بود این هفته تولد ناصر را سر مزارش بگیریم و برای او کیک سفارش داده بودیم اما امروز که ایرج خان فوت کردند رفتم سفارش کیک را پس گرفتم و به احترام او تولدی برای ناصر نمی گیریم و تنها به یادش سر مزارش جمع می شویم.

وی در پایان گفت: ما رابطه خیلی خوبی با ایرج داشتیم و در مراسم عروسی اش هم شرکت کرده بودیم. ایرج یک کافه در پاساژ مریم داشت که همیشه من و ناصر به آنجا می رفتیم و سه نفری با هم صحبت می کردیم و خاطرات خیلی خوبی با هم داشتیم. واقعا باورم نمی شود که او فوت کرده. انسان خیلی بزرگ و خوبی بود و حیف که زود از بین ما رفت.

9697