شایعه فوق‎العاده عجیب در تبریز: کی ‎روش بعد از جام ملتها سرمربی تراکتورسازی می‎شود

شایعه فوق‎العاده عجیب در تبریز: کی ‎روش بعد از جام ملتها سرمربی تراکتورسازی می‎شود

وبسایت رسمی فوتبالی – دلیل مطرح شدن نام مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده برای حضور در تراکتورسازی منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل این شایعه منتشر شده که دو بازیکن سابق پرسپولیس مدنظر تراکتور هستند و مذاکراتی با آنها انجام شده. این شایعات در حالی به گوش می‎رسد که محمد تقوی هنوز لیستی به باشگاه نداده و به نظر می رسد مطرح شدن این اخبار، بی ارتباط با یک شایعه فوق العاده عجیب نباشد. اینکه قرار است کی روش، بعد از جام ملتها سرمربی تراکتورسازی شود.

منبع این شایعه عجیب، سایتی به نام جایگاه ویژه است که مدعی شده کی روش بعد از جام ملتها و در صورت عدم توافق با کلمبیا، احتمالا سرمربی تراکتورسازی خواهد شد.

به نوشته این سایت، کی‌روش پیشنهاد تراکتور را در جیب دارد اما در صورتی به آن فکر می‌‎کند که با کلمبیا به توافق نهایی نرسد.

در لیست اولیه کی‌روش نام احمدزاده هم به چشم می‌خورد. بازیکنی که این روزها بیش از همیشه نامش در حوالی باشگاه سابقش شنیده می‌شود. آخرین خرید محتمل تبریزی‌ها مهدی طارمی است. آقای خیریت پرسپولیسی‌ها با آن حجم از دردسری که برای پرسپولیس ایجاد کرد، حالا در الغرافه سر نخواستنش دعواست و به دنبال بازگشت به لیگ ایران است. هرچند برانکو بدش نمی‌آید آقای گل سابقش را دوباره در جمع شاگردانش ببیند اما به نظر نمی‌رسد هواداران پرسپولیس، این بازیکن را بپذیرند. اگر بزرگترهای پرسپولیس نتوانند این ماجرا را فیصله بدهند قطعا مهدی طارمی به تبریز خواهدرفت و با لباس تراکتور در لیگ هجدهم حضور خواهدیافت.

حالا باید دید باشگاه تراکتورسازی چه واکنشی به این شایعه عجیب نشان خواهد داد.

1984