اختصاصی| تجربه رحمتی یا ملی پوش بودن حسینی؟

اختصاصی| تجربه رحمتی یا ملی پوش بودن حسینی؟

وبسایت رسمی فوتبالی- وینفرد شفر کار سختی برای انتخاب دروازه بان تیمش برابر پدیده دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از حساس ترین بازی های استقلال فردا برابر پدیده برگزار می شود. دیدار سرنوشت سازی که برد استقلال می تواند این تیم را در کورس قهرمانی قرار دهد از این رو انتخاب دروازه بان این تیم برای بازی برابر پدیده کار سختی است.

از طرفی تجربه بالای رحمتی می تواند او را به عنوان دروازه بان استقلال در این دیدار معرفی کند اما در آن سو هم سید حسین حسینی تشنه بازی در جام ملت ها است و میدان دادن در این دیدار به او می تواند نقش تعیین کننده ای در ماندن یا نماندنش در لیست نهایی کی روش داشته باشد. جوانی که اگر فردا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، احتمالا مسافر جام ملت ها می شود.

همه این شرایط باعث شده تا شفر کار سختی برای انتخاب دروازه بان تیمش برابر پدیده داشته باشد. انتخاب دو دروازه بان مدعی و آماده کار سختی است که شفر تا فردا باید از پس آن بگذرد.

در حال حاضر هر دو دروازه بان شانس یکسانی برای حضور در ترکیب استقلال برابر پدیده دارند و مشخص نیست چه کسی فردا درون دروازه قرار می گیرد اما با این حال با توجه به نقش تعیین کننده میدان دیدن حسینی در بازی با پدیده در تکلیف حضور او در لیست نهایی تیم ملی پیش بینی می شود شفر این بازیکن را درون دروازه قرار دهد.

9697