کلوپ: انتقام گرفتن از رئال مادرید برای من اهمیتی ندارد

کلوپ: انتقام گرفتن از رئال مادرید برای من اهمیتی ندارد

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ نگرانی از بابت رویارویی لیورپول با هر تیمی در مرحله بعد لیگ قهرمانان ندارد و مدعی شده که درباره انتقام گرفتن از رئال مادرید در این مرحله فکر نمی کند.

به گزارش فوتبالی، گل محمد صلاح در نیمه اول بازی سه شنبه شب صعود ناپولی به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان را قطعی کرد. این یعنی آنها ممکن است به عنوان تیم دوم در قرعه کشی به رئال مادرید، رقیب خود در فینال فصل گذشته، برخورد کنند. در کنفرانس خبری پس از بازی به کلوپ گفته شد که هواداران لیورپول علاقمند هستند که با رئال مادرید روبرو شوند اما این مربی آلمانی تاکید کرد که هیچ ماموریت انتقامی برای او انگیزه ای نیست. او اظهار داشت: " تنها چیزی که می دانم این است که بسیاری از هواداران می خواهند از پاری سن ژرمن انتقام بگیرند اما ما به این هم تن نمی دهیم. ما منتظر قرعه کشی خواهیم بود. تا چند دقیقه پیش من مطمئن نبودم که ما در قرعه کشی باشیم اما حالا هستیم. چطور می توانیم اینجا بنشینم و درخواست رقیب کنم؟ برایم اهمیتی ندارد. ما در گروه دوم شدیم و رقیبی قوی و بی نظیر خواهیم داشت. " 

او در پاسخ به سوالی درباره مدعی اصلی قهرمانی در لیگ اروپا گفت: " فصلی طولانی در پیش داریم و تا فوریه حدود 30 بازی باقی مانده است. بنابراین امیدوارم همه سالم بمانیم و بتوانیم عملکرد خوبی در این بازی ها داشته باشیم. "

1070