نصیرزاده: چک استقلال پاس نشده است/ خواهان بازگشت شجاعیان هستیم

نصیرزاده: چک استقلال پاس نشده است/ خواهان بازگشت شجاعیان هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: در قرارداد ما با استقلال آمده که اگر چک آنها پاس نشود شجاعیان به ماشین سازی برگردد.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، درباره آخرین وضعیت داریوش شجاعیان و اینکه این بازیکن به ماشین‌سازی برمی‌گردد یا نه، گفت: چکی که اسپانسر باشگاه داده بود به دلیل اینکه اسپانسر به اپراتور تلفن همراه تغییر کرد اسپانسر جلوی چک‌هایش را گرفت و به همین دلیل چک ما پاس نداشت و آخرین چک که برای تاریخ 25 اسفند سال 96 بود پاس نشد. ما البته با مدیرعامل وقت استقلال قرارداد بستیم که هر کدام از چک‌ها پاس نشد مبلغ ارائه شده به عنوان غرامت ضبط شود و بعد این بازیکن به ماشین‌سازی برگردد.

وی افزود: این شیوه خرید و فروش در حوزه تجارت و صنعت وجود دارد و ما آن را وارد فوتبال کردیم، در بسیاری از کشورها بازیکن با قرارداد تحت مالکیت باشگاه قرار می‌گیرد و بعد از انتقال بازیکن درصدی از قرارداد به باشگاه می‌رسد اما در کشور ما این قرارداد جدید است، ما درخواست خودمان را به کمیته تعیین وضعیت دادیم اما آنها همه استعفا کردند و قرار شد بعد از دو ماه این مسأله رسیدگی شود و به این دلیل ما دو ماه را در نظر گرفتیم که در فصل نقل و انتقالات بتوانیم کاری انجام دهیم اما هنوز این چک پاس نشده و وضعیت ما هم نامشخص است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در خصوص اینکه آیا شجاعیان به ماشین‌سازی برمی‌گردد یا نه، اظهار داشت: درخواست ما این است که این بازیکن برگردد، خود بازیکن هم این مسأله را امضا کرده و حتی قرارداد ما تایپی بود که خود اعضای باشگاه استقلال آن را دست‌نویس کردند که اگر این چک پاس نشود شجاعیان به ماشین‌سازی برگردد.

نصیرزاده درباره مشکلات مالی فوتبال هم خاطرنشان کرد: این مشکل نقدینگی در بیشتر باشگاه‌ها وجود دارد و حتی چند تیم نفتی و یک تیم صنعتی اصفهانی به مشکل می‌خورد.

7655