منصوریان: ذوب‌آهن تشنه برد است/ ساختار اخلاقی «نود» مشکل دارد

منصوریان: ذوب‌آهن تشنه برد است/ ساختار اخلاقی «نود» مشکل دارد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما آماده بلند شدن است و خیز بلندی را در 50 روز آتی خواهیم داشت تشنگی برد در بچه‌های ما دیده می‌شود.

به‌گزارش فوتبالی، علی‌رضا منصوریان ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: خوش آمد می‌گویم به تیم نفت، تیمی از شهری که اولین ضربه فوتبال ایران در این شهر زده شده، امیدوارم میزبان خوبی برای نفت باشیم و بازی جوانمردانه ای را ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: امیدوارم تیم خود را به بالانس قبلی برسانم و فشار روحی را از تیم بیرون کنم، در باکس حمله بازی با پرسپولیس نفرات ما بسیار اندک بودند اما این که توانستیم آن نتایج را در پایان بازی به دست آوریم نشان دهنده اتفاقات خوب در تیم است.

وی در خصوص جو فعلی ذوب‌آهن افزود: بچه‌های ما تشنه برد هستند و از این مدل تیم‌ها خیلی داشتم؛ تیم ما آماده بلند شدن است و خیز بلندی را در 50 روز آتی خواهیم داشت تشنگی برد در بچه‌های ما دیده می‌شود.

منصوریان با بیان این که بد موقع به نفت خوردند گفت: نفت روند صعودی خوبی داشته است و مربی خوب با دانشی دارد اما در بد شرایطی به یکدیگر خوردیم، ما تشنه پیروزی هستیم و آن‌ها روند صعودی خود را طی می‌کنند ما شرایط نفت را کاملاً آنالیز کردیم.

وی اضافه کرد: 15 دقیقه اول این دیدار برای ما خیلی مهم است و امیدواریم روند رو به رشد نفت توقفی داشته باشد و 3 امتیاز را در اصفهان نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص ضعف عملکرد خط دفاعی این تیم اشاره کرد:ما سه گل در سه هفته گذشته دریافت کردیم که یکی از آن‌ها پنالتی بود یکی دیگر به کمر بازیکن خورد و یکی دیگر در شرایط بازی بود؛ خط دفاعی 4 نفره ما مقصر این ماجرا بود.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم خط دفاعی یک تیم را درست کنیم باید از بالا تمامی بازیکنان تصحیح شود در مورد خط حمله نیز تعداد نفرات ما کم تعداد است و یک مهاجمان ششدنگ را می‌خواهیم که شرایط را طوری ایجاد کند که توپ به خط دفاعی ما نرسد و ما از جلو تدافعی بازی کنیم.

منصوریان در خصوص کارشناسی داوری‌های چند هفته اخیر افزود: من اهل دروغ نیستم، پس از اتفاق پارسال تا کنون «نود» را نگاه نکرده‌ام با تمام احترام به این برنامه در مورد اتفاقات این برنامه نظری ندارم؛ من با ساختار اخلاقی این برنامه مشکل دارم و این را چندین بار هم به خود فردوسی پور گفتم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد بحث‌های مطرح شده پیرامون داوری، ابراز داشت: باید به داوری احترام گذاشت و نگاه عجیب غریب به این موضوع نداشته باشیم؛ در بازی با پرسپولیس زمانی که با تیم‌های پرجمعیت بازی می‌کنی جو داوری با داوری‌های شهرستان متفاوت است، در نیمه دوم این بازی نیمکت پرسپولیس جو بازی را از داور گرفت.

با بیان این که زمانی که داوران در استادیوم‌های پرجمعیتی قرار می‌گیرند فشار بر روی آن‌ها افزایش می‌یابد، گفت: در بازی با پرسپولیس اتفاقات داوری تغییراتی در کل بازی را ایجاد کرد و فکر می‌کنم باید کمال کامیابی‌نیا اخراج می‌شد.

منصوریان در خصوص فیلم منتشر شده از محسن مسلمان افزود: مسلمان دو سال با این تیم قهرمان شد و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشته، بازیکنان مقابل تیم‌های مقابل خود که گذشته در این بازی می‌کنند 0 یا 100 هستند، محسن پس از بازی در رختکن از تمام تیم معذرت خواهی کرد، پس از بازی با وی صحبت کردم که تعداد محسن مسلمان در ایران کم است و قطعاً وی می‌تواند در آینده کمک و یار ما باشد.

7655