واکنش کاربران توییتر به اظهارات رونالدو: فروتنی؟ تو کسی بودی که خودت را برتر می دانستی و اتحاد تیم را از بین می بردی!

واکنش کاربران توییتر به اظهارات رونالدو: فروتنی؟ تو کسی بودی که خودت را برتر می دانستی و اتحاد تیم را از بین می بردی!

سایت رسمی فوتبالی - پس از اظهارات جنجالی شب گذشته کریستیانو رونالدو درباره تیم جدید و فضای تیمی یوونتوس، بسیاری از کاربران توییتر به این بازیکن واکنش نشان دادند. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو روز گذشته مصاحبه مفصلی با رسانه های ایتالیایی انجام داده و در آن مدعی شده بود که یوونتوس بهترین تیمی است که در آن عضو بوده است. او درباره روحیه تیمی جاری در تورین گفت: " ما اینجا یک تیم هستیم، هرجای دیگر بعضی احساس می کنند از دیگران بزرگتر هستند اما اینجا همه در یک خط قرار دارند. آنها فروتن هستند و می خواهند پیروز باشند. حتی اگر دیبالا یا مانژوکیچ گلزنی نکنند نیز خوشحال هستند و لبخند می زنند. در مادرید نیز همه فروتن هستند اما اینجا... احساس می کنم این حس در این تیم بیشتر است. اینجا بسیار با مادرید متفاوت است و بیشتر شبیه یک خانواده است. "

پس از انتشار این صحبت ها کاربران زیادی در شبکه اجتماعی توییتر به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران با استفاده از شکلک خنده در پاسخ به این مصاحبه نوشت: " خود او کسی بود که چنین جوی را در رئال ایجاد کرده بود. "

کاربر دیگری خاطرنشان کرد: " صبر کنید... چه؟! این مرد درباره فروتنی صحبت می کند؟ کسی که وقتی در مادرید بود می گفت اگر همه در سطح من بودند، پیروز می شدیم درباره این صحبت می کند که دیگران نباید فکر کنند بهتر هستند؟ کسی که وقتی هم تیمی اش گلزنی می کرد عصبانی می شد چرا فکر کرد که باید چنین حرف هایی را مطرح کند؟ این مسخره است. "

کاربر دیگری با انتشار تصویر معروف از عصبانیت رونالدو هنگام گلزنی هم تیمی خود در رئال مادرید نوشت: " تنها اگر تو بتوانی اینطور باشی! "

کاربر دیگری با به سخره گرفتن صحبت های رونالدو، مدعی شد که در توییت خود منظور واقعی او را را از مطرح کردن این صحبت ها عنوان کرده است: " هیچکس اینجا فکر نمی کند که بهتر از من است و من این را دوست دارم. این تیم رونالدو و سایرین است و این حسی است که من می گیرم و عاشقش هستم. از نظر من این تیم درست است. برخلاف تیم های قبلی که گاهی به من گفته می شد، باشگاه بزرگتر از من است. "

1070