بازنشستگان باشگاه پرسپولیس در محل کار خود حاضر شدند

بازنشستگان باشگاه پرسپولیس در محل کار خود حاضر شدند

وبسایت رسمی فوتبالی- با وجود کنار رفتن مدیرعامل بازنشسته باشگاه پرسپولیس از سمت خود، اما کماکان برخی بازنشستگان در این باشگاه حضور فعال داشته و به کار خود در پرسپولیس ادامه می‌دهند. 

به گزارش فوتبالی، ، در پی منع به کارگیری بازنشستگان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیگر در این باشگاه حاضر نشد تا ایرج عرب با حضور در دفتر مدیریت باشگاه به انجام امور جاری پرسپولیس بپردازد. 

علاوه بر گرشاسبی، بازنشستگان دیگری هم در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار هستند که وضعیت آنها هنوز مشخص نیست، به طوری که با وجود قانون منع به کارگیری بازنشستگان، این افراد بازنشسته کماکان در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و به انجام کارهای خود مشغول هستند. 

محسن سهرابی، مرتضی شهوم، حسین علیپور، حسین قیدر و ... از جمله بازنشستگانی هستند که کماکان در باشگاه پرسپولیس حضور دارند و این در حالی است که تنها محمد مصطفی از نگهبانان این باشگاه به دلیل قانون بازنشستگی دیگر در محل کار خود حضور پیدا نکرد، اما کماکان افراد نامبرده شده به حضور خود در پرسپولیس ادامه دادند و به نظر می‌رسد با حضور مدیرعامل جدید، کم‌کم شاهد پایان کار بازنشسته‌ها در باشگاه پرسپولیس باشیم.