رونالدوی برزیلی در فکر آغاز تجارت فوتبالی با پیکه

رونالدوی برزیلی در فکر آغاز تجارت فوتبالی با پیکه

سایت رسمی فوتبالی- رونالدو لوئیز نازاریو اسطوره سابق فوتبال برزیل که مالک باشگاه وایادولید اسپانیاست در گفتگو با نیویورک تایمز در مورد برنامه های تجاری اش به صحبت پرداخته.

رونالدو در بخشی از صحبت هایش گفت:« من از سن و سال خیلی کم مجبور شدم تا پولهایم را مدیریت کنم و مسائل مالی خانوادگی را برعهده بگیرم. در آن زمانها خیلی نگران بودم. چون خیلی از بازیکنانی که در کنارشان بازی می کردم، نمی توانستند درآمدهایشان را مدیریت کنند و حالا پس از بازنشستگی فقیر شده اند. ولی من همیشه سعی کردم هرچه می توانم درمورد سرمایه گذاری بیاموزم و درمورد بهترین فرصتها در بازار تجارت اطلاعاتی کسب کنم.»

حالا رونالدوی برزیلی در فکر آن است تا شرکتی را جهت ارائه مشاوره به فوتبالیست ها در زمینه سرمایه گذاری و مسائل اقتصادی تاسیس کند. رونالدو در حال حاضر یک شرکت مارکتینگ ورزشی را اداره می کند که در حیطه کاری اش یکی ازموفق ترین هاست.

او برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت متعددی را در ذهنش دارد. رونالدو در حال حاضر تعداد استعدادیابهای فوتبالی شرکتش را سه برابر کرده و 15 استعدادیاب را در خدمت دارد و به زودی شش استعدادیاب دیگر را نیز به خدمت خواهد گرفت.


رونالدو تلاش می کند تا در بازار نقل و انتقالات فوتبال برزیل تمرکز داشته باشد و برنامه بلندمدتی را در ذهن دارد تا یک آکادمی فوتبالی در وایادولید راه اندازی کند تا در آن بتواند بازیکنان جوان را پرورش دهد. البته خود رونالدو هم می داند که اصلی ترین سلاح او برای موفقیت دراین حرفه، نام و آوازه فوتبالی اش است:« اگر اسم و نام رونالدو نبود، الان نمی توانستم به اینجا برسم.»

رونالدو در ادامه صحبتهایش گفت:« من با جرارد پیکه مذاکراتی در زمینه تجارت در دنیای فوتبال داشتم. ولی باید بیشتر همدیگر را ببینیم تا صحبتهای بیشتری دراین رابطه داشته باشیم.»

6363