تهدید ستاره 22 ساله بایرن: یک بار دیگر مصدوم شوم، خداحافظی می کنم

تهدید ستاره 22 ساله بایرن: یک بار دیگر مصدوم شوم، خداحافظی می کنم

سایت رسمی فوتبالی- کینگزلی کومان، ستاره 22 ساله باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که اگر یک بار دیگر مصدومیتی جدی گریبانگیرش شود، برای همیشه با دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

او در طول ماه ها و سالهای اخیر بارها درپی مصدومیت های شدید، روی زشت فوتبال را مشاهده کرده. این بازیکن جوان و فرانسوی حالا اعلام کرده که اگر یک بار دیگر مصدوم شود، دیگر حاضر نیست تا برای بار سوم زیر تیغ جراحی برود.

مصدومیتهای کینگزلی کومان باعث شده تا او نتواند آنطور که توقع داشته در دنیای فوتبال خوش بدرخشد. حالا او بعد از سپری کردن یک دوره سخت مصدومیت، در گفتگو با تی اف 1 در این رابطه گفته:« امیدوارم که دیگر مجبور نشوم تا سختی هایی که پیش از این کشیده ام را دوباره تحمل کنم. واقعا بس است. حاضر نیستم که برای بار سوم زیر تیغ جراخی بروم. اگر این اتفاق بیفتد، این بدان معناست که پای من برای بازی فوتبال در این سطح ساخته نشده.»

در فصل 17-2016، کینگزلی کومان سه ماه از میادین ورزشی دور بود و در فصل بعد از آن تنها 21 بازی برای تیمش برگزار کرد و این آمار ضعیفی برای بازیکنی است که خیلی ها انتظار داشتند تا نامش در تاریخ فوتبال کشورش ثبت شود.

درصورت مصدوم شدن دوباره کومان، بایرن مونیخ یکی از جوان ترین و آینده دارترین بازیکنانی که در سالهای اخیر، بررویش سرمایه گذاری کرده بودند را از دست خواهد داد.

6363