هازارد به هم تیمی سابقش: مرا می شناسی؛ همیشه رئال مادرید را دوست داشته ام

هازارد به هم تیمی سابقش: مرا می شناسی؛ همیشه رئال مادرید را دوست داشته ام

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد میهمان ویژه برنامه روز دوشنبه "تیم دوگا" بود. کریستوف دوگاری بازیکن سابق تیم ملی فرانسه مجری گری این برنامه رادیویی که از رادیو مونته کارلو پخش می شود را برعهده دارد و هازاد در این گفتگو دوباره راجع به آینده اش به صحبت پرداخت.

این درحالی است که این بازیکن بلژیکی تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد و در ماه های اخیر بارها صحبتهایی مبنی بر احتمال انتقالش به رئال مادرید مطرح شده است. خود او هم گهگاهی چشمکهایی به باشگاه مادریدی می زند.

در جریان گفتگوی او با هم تیمی سابقش در باشگاه لیل، یعنی دوگاری، هازارد در پاسخ به سوالی دراین باره گفت:« تو مرا می شناسی. همیشه رئال مادرید را دوست داشته ام؛ حتی قبل از حضور زیدان در این تیم. باید ببینیم که چه خواهد شد. همانطور که گفتم، امسال را با چلسی به پایان خواهم برد و هنوز یک سال دیگر از قراردادم با چلسی باقی است. بعد از این یک سال خواهیم دید...»

هازارد 27 ساله در ادامه تاکید کرد که هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است. او از یک سو درها را برای ادامه حضور در چلسی باز کرده و در عین حال احتمال جدایی اش از این تیم را رد نکرد:« سرمربی جدید تیم (ساری)، مثل من در مورد فوتبال فکر می کند.باید ببینیم که چه خواهد شد. خانواده من در لندن هستند و من به زودی 28 ساله خواهم شد. نمی خواهم در پایان کارنامه ورزشی ام از چیزی پشیمان باشم. در این باره بایدتصمیم گیری کنم. نمی دانم چه زمانی..ولی درنهایت تصمیم گیری خواهم کرد.» 

هفته گذشته برنامه ال پارتیدو د لا اونای شبکه اوندا مادرید در گزارشی اعلام کرد که هازارد با سران رئال به توافق رسیده تا در تابستان آینده به سانتیاگو برنابئو منتقل شود. طبق این گزارش سران چلسی برای فروش هازارد 170 میلیون یورو طلب کرده اند ولی رئالی ها حاضر به پرداخت این رقم نیستند واز همین رو قصد دارند تا کواچیچ را به عنوان بخشی از این رقم، به لندن بفرستند.

6363


.