کریس رونالدو: انتخاب کلیسا برای جشن عروسی؟ ما برای نیایش به کلیسا رفته بودیم ؛ پسرم دوست دارد مثل من بشود

کریس رونالدو: انتخاب کلیسا برای جشن عروسی؟ ما برای نیایش به کلیسا رفته بودیم ؛ پسرم دوست دارد مثل من بشود

سایت رسمی فوتبالی- گفتگوی کریستیانو رونالدو با گاتزتادلوسپورت، تنها یک مصاحبه فوتبالی نبود. ستاره پرتغالی یوونتوس در جریان این گفتگوی مفصل در مورد مسائل مختلف زندگی شخصی اش نیز به صحبت پرداخت و در مورد جشن ازدواجش، فرزندانش و لحظات سخت زندگی اش نیز اظهارنظر کرد.

کریس رونالدو دربخشی از صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که گاهی وقتها فراموش می کند که در کانون توجهات قرار دارد:« گاهی وقتها دوستان و اعضای خانواده ام به من می گویند که :"می دانی که کریس رونالدو هستی؟ تو نباید این کار را انجام دهی." گاهی این را فراموش می کنم ولی این اتفاق مثبتی است. اگر بخواهم به این فکر کنم که من تمام افتخارات را به دست آورده ام و تمام جامهای ممکن را فتح کرده ام؛ کلی پول دارم و موفق بوده ام، تنبل خواهم شد و دیگر با تمام تلاش تمرین نخواهم کرد. به همین خاطر گاهی بهتر است که این را فراموش کنم که کریس رونالدو هستم»

رونالدو همچنین درمورد فرزندانش صحبت کرد و گفت:« تنها فرزندم که می داند که پدرش فرد مشهوری است، کریستیانو جونیور است. او همیشه می گوید که می خواهد مثل من شود و درمسیر من حرکت کند. او حالا در یوونتوس بازی می کند و با معنای فشار آشنا شده و ازآن لذت می برد. او می داند که پدرش یک ستاره است و احساس خوشبختی می کند. گاهی وقتها از من می پرسد:" می توانم دو تا از دوستان ایتالیایی ام را به خانه بیاورم؟" من به او می گویم که بله..حتما و او دوباره می پرسد:" ولی تو باید درخانه باشی. می خواهیم با تو عکس بگیریم." اما همه اینها انجام وظیفه یک پدر است. کریستینیو می خواهد مثل من باشد؛ بقیه فرزندانم هنوز کوچک هستند ولی آنها هم به زودی در جریان همه چیز قرار خواهند گرفت.

ستاره پرتغالی یوونتوس درمورد روتین زندگی روزمره اش گفت:« سعی می کنم که تغذیه سالمی داشته باشم و از خوراکی های شیرین دوری می کنم.اصلا نوشیدنی های الکلی مصرف نمی کنم و فکر می کنم درزندگی سه نکته خیلی مهم را باید رعایت کرد: خواب، تغذیه و تمرین خوب.» 

سوال بعدی از کریس در مورد جشن ازدواجش با جورجینا رودریگس، نامزد اسپانیایی اش بود. کریس اعلام کرد که درحال تدارک دیدن جشن عروسی نیستند ولی درعین حال تاکید کرد که ممکن است شاهد برگزاری این جشن باشیم:« هنوز خبری نیست. الان همه چیز را توضیح می دهم. من هر هفته به کلیسا می روم..هر هفته. من کاتولیک هستم و برای شکرگذاری نعمتهایی که خدا به من داده، به کلیسا می روم. چیزی از خدا نمی خواهم؛ چون خداراشکر همه چیز دارم... فقط از خدا تشکر می کنم که مراقب خانواده ام و دوستانم است. هر هفته به یک کلیسای جدید می رویم؛ چون در تورین کلیساهای زیادی هست و حق انتخاب داری. یک بار یک پاپاراتزی ما را دید و فکر کرد که ما در آستانه جشن ازدواجمان هستیم. نمی دانم درآینده جشن عروسی برگزار خواهیم کرد یا نه ولی الان برگزاری عروسی دربرنامه های ما جایی ندارد.»

بخش پایانی صحبتهای کریس، پاسخ به سوالی درمورد سخت ترین لحظه زندگی اش بود:« وقتی پدرم درسال 2005فوت کرد، سخت ترین لحظه زندگی ام بود. خیلی سخت بود ولی زندگی همین است.»

6363