علیپور و ترابی تنها مهاجمان لیگ برتری تیم ملی

علیپور و ترابی تنها مهاجمان لیگ برتری تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی قبل لیست اولیه و 35 نفره تیم ملی ایران که به «آماده باش» معروف است، منتشر شد که در آن نام 9 مهاجم دیده می شود که به جز علی علیپور و مهدی ترابی دیگران لژیونر هستند.7 بازیکن دیگر مهاجمانی از تیم الغرافه قطر تا برایتون، شارلوا و... هستند که البته در پست های متفاوتی بازی می کنند.

دعوت از علی علیپور مهاجم 5 گله سرخ ها و مدافع عنوان آقای گلی لیگ برتر، بسیار جالب توجه به نظر می رسد اما باتوجه به رقبای سرسخت این بازیکن، بعید است کی روش مهاجم سرخ ها را در لیست نهایی نیز قرار دهد. سردار آزمون، کریم انصاری فرد و کاوه رضایی سه مهاجم نوکی هستند که در تیم های روبین کازان، ناتینگهام فارست و کلوب بروژ بازی می کنند و شانس بیشتری برای حضور در جام ملت ها نسبت به آقای گل لیگ هفدهم دارند.

مهدی ترابی که از زمستان به پرسپولیس خواهد پیوست، رقبایی چون مهدی طارمی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش و فرشاد احمدزاده را دارد و باتوجه به درخشش در بازی های اخیر سایپا و تیم ملی، امیدوار به حضور در امارات نیز هست.

این فصل بهترین گلزن ایرانی لیگ برتر امین قاسمی نژاد با 6 گل و وحید خشتان، یونس شاکری، علی علیپور و عیسی آل کثیر با 5 گل هستند و باتوجه به این موضوع این گمان می رفت که کی روش به جز علیپور مهاجم نوکی از لیگ برتر را در لیست اولیه خود قرار ندهد.