محمود فکری: در شاهین نمی‌مانم چون سوم شدن به درد من نمی‌خورد!/ مدیرعامل باشگاه ما برای ۳۰ میلیون تومان گردن کج می‌کند

محمود فکری: در شاهین نمی‌مانم چون سوم شدن به درد من نمی‌خورد!/ مدیرعامل باشگاه ما برای ۳۰ میلیون تومان گردن کج می‌کند

وب سایت رسمی فوتبالی-محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: تصمیمم را برای جدایی از شاهین گرفته‌ام، چون در پایان فصل سوم شدن به درد من و هواداران این تیم نمی‌خورد.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری در گفت‌وگویی در مورد اینکه بعد از پایان بازی با استقلال جنوب اعلام کرد از سمت خود استعفا خواهد کرد، گفت: من یک ماه پیش با اعضای شورای شهر و شهردار بوشهر صحبت کردم و گفتم که با این وضعیت نمی‌توانیم کار را ادامه دهیم. در لیگ دسته اول ممکن است یک تیم به خاطر یک تفاضل گل یا امتیاز کمتر، به لیگ برتر صعود نکند و این مورد فصل گذشته در خصوص نساجی و خونه‌به‌خونه رخ داد. شاید الان مسئولان حرف مرا جدی نگیرند، ولی این تجربه را از قبل دارم و می‌دانم که ادامه این مشکلات شرایط را بدتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر نوع پوشش مالی این‌طور باشد قطعاً وضعیت تغییر خواهد کرد. من در حال تنظیم استعفایم هستم تا امروز آن را به مدیرعامل بدهم. شما دیدید که قبل از این بازی ما در صدر جدول قرار داشتیم و با یک باخت به رده سوم سقوط کردیم. در لیگ دسته اول غیر از کسب مقام اول یا دوم، مقام‌های دیگر هیچ فایده‌ای ندارد و می‌دانم که با این وضعیت کارمان سخت خواهد شد. در پایان فصل انتظاری که خودم و هواداران شاهین دارند برآورده نمی‌شود. سوم شدن به درد ما نمی‌خورد به همین دلیل تصمیم گرفتم که در شاهین بوشهر نمانم.

فکری در پاسخ به این پرسش که اگر مشکلات مالی خیلی زود برطرف شود، آیا در شاهین می‌ماند یا خیر، خاطر نشان کرد: مشکلات حل نخواهد شد. اگر می‌خواستند مشکلات را حل کنند در همین یک ماه این کار را انجام می‌دادند. ما در همین یک ماه صدرنشین شدیم، ولی به جای اینکه به تیم توجه کنند، ما شاهد بی‌توجهی بودیم. مدیرعامل‌مان به شهرداری می‌رود و برای گرفتن 30 میلیون تومان گردن کج می‌کند تا ما خرج سفر را داشته باشیم. با این شیوه نمی‌توان به جایی رسید و مشکلات هم حل نخواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: دلم برای مردم خونگرم بوشهر و هواداران شاهین می‌سوزد که مسئولان توجهی به فوتبال در این شهر ندارند. من از آنها حلالیت می‌طلبم و می دانم با این وضعیت، خواسته من و آنها در پایان مسابقات برآورده نخواهد شد.

7655