داوید لوییز: همه می دانند که من می خواهم در چلسی بمانم

داوید لوییز: همه می دانند که من می خواهم در چلسی بمانم

سایت رسمی فوتبالی - داوید لوییز امیدوار است که بتواند با باشگاه چلسی به توافق برسد و در انتهای فصل در این تیم ماندگار شود.

به گزارش فوتبالی، این مدافع برزیلی که عملکرد درخشانی در پیروزی 2 - 0 برابر منچسترسیتی داشت، در آخرین سال قرارداد خود با چلسی قرار دارد. چلسی بر اساس قوانین خود به بازیکنان بالای 30 سال پیشنهاد تمدید قرارداد بیش از یک سال را ارائه نمی کند و این نکته مهمی در مذاکره با داوید لوییز خواهد بود که از ماه ژانویه می تواند مذاکرات خود با سایر تیم ها را آغاز کند. لوییز درباره شرایط خود در چلسی و قبول پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله گفت: " من تلاش می کنم از بازی خودم لذت ببرم، این کاری است که هر روز انجام می دهم. مطمئنا ما بهترین تصمیم برای من، برای چلسی و برای همه را خواهیم گرفت. ما هنوز در حال مذاکره هستیم. باید ببنیم در آینده چه پیش خواهد آمد. من عاشق این باشگاه هستم و همه میدانند که می خواهم در چلسی بمانم. "

لوییز همچنین درباره احتمال قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر و بازگشت این تیم به کورس رقابت ها با پیروزی برابر سیتی اظهار داشت: " امیدوارم، امیدوارم، امیدوارم اینطور شود. اما می دانم که آنها تیم بی نظیری هستند و گاهی می پذیرند که ببازند چون تجربه این اتفاق را دارند. اما امیدوارم که به آنها ضربه بزنیم و بتوانیم در جدول بالا برویم و به آنها نزدیکتر شویم. در حال حاضر آنها بهترین تیم دنیا هستند و بیش از سه سال است که در کنار هم حضور دارند. اما فکر می کنم ما قدرت و برنامه درست برای پیروزی را داشتیم. "

1070