کلوپ: هرگز نگران آمادگی صلاح نبودم

کلوپ: هرگز نگران آمادگی صلاح نبودم

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از هت تریک این بازیکن برابر بورنموث تاکید کرد که هرگز نگران آمادگی این بازیکن نبوده است.

به گزارش فوتبالی، سه گل صلاح به لیورپول کمک کرد تا در این بازی با نتیجه 4 - 0 پیروز شود و در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. بازیکن تیم ملی مصر هنوز نمایش شگفت انگیز فصل گذشته خود را تکرار نکرده اما حالا در 22 بازی انجام شده در این فصل 12 گل به ثمر رسانده است. اما کلوپ مدعی است که هرگز نگران آمادگی این بازیکن 26 ساله نبوده است. او به روزنامه های انگلیسی گفت: " نگاه کنید، کار در رسانه سخت است. شما همیشه باید در لحظه قضاوت کنید. من نیز به زمان حال اهمیت می دهم اما هرگز قضاوتش نمی کن چون این لحظه تنها یک بخش از کل کاری است که ما انجام می دهیم. بنابراین من برای یک ثانیه نگران نیستم. "

فصل اول صلاح در لیورپول بسیار درخشان بود. ستاره سابق رم موفق شد در 52 بازی 44 گل برای لیورپول به ثمر برساند. کلوپ همچنین معتقد است که این مهاجم باید یاد بگیرد که پس از فصل گذشته درخشان خود با انتظارات کنار بیاید. او اظهار داشت: " ما همیشه باید پیشرفت کنیم. همه شاید کمی مشکل داشته باشند چون چطور می توان با 41 گل زده در فصل گذشته پیشرفت کرد؟ اگر در 5 بازی ابتدایی 10 گل بزنی همه می گویند بله این اتفاق دوباره تکرار می شود. و اگر 39 گل به ثمر برسانی همه می گویند بله خوب بود اما 41 گل را تکرار نکرد. همه باید یاد بگیریم که با این موضوع کنار بیاییم و او نیز باید یاد بگیرد. او هرگز فصلی مانند آن در گذشته نداشت و باید تکرارش کنیم. اما باید قدم به قدم انجام شود. "

1070