سولاری: باد بازی ما را خراب کرده بود!

سولاری: باد بازی ما را خراب کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، تک گل دقیقه هشت گرت بیل، در نهایت ضامن پیروزی رئال شد و البته باید اشاره کرد که این تیم به طرز معجزه آسایی با همین یک گل پیروز از زمین خارج شد. میزبان دو سه موقعیت صد در صد گلزنی را در مقابل کورتوا از دست داد. رئال با این پیروزی تا رده چهارم صعود کرد.

سولاری در پایان بازی گفت:

« این از آن بازی هایی بود که فقط باید با اتکا به شخصیت تیمی پیروز می شدیم. تیم شخصیت بالای خودش را در حساس ترین مقاطع نشان داد و همه بازیکنان توان شان را در زمین گذاشتند. 

به موقع گل زدیم و سپس خوب دفاع کردیم. همه در زمین جنگیدند. در زمینی که شرایطش به سود میزبان بود. از باد شدید گرفته تا کوچک بدون ابعاد زمین مسابقه. بازی جذابی برای تماشاگران نبود ولی مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست یافتیم.»

باد شدید:«  البته شرایط بد برای هر دو تیم بود ولی باد بازی ما را خراب کرده بود. کنترل توپ و پاسکاری بسیار سخت شده بود. از بازیکنان هم که بپرسید به این مساله اشاره خواهند کرد.»

گرت بیل:«  مهم سه امتیازی بود که گرت بیل برای ما به ارمغان آورد. او به رم هم گل زده بود و با گل زیبای امروزش باعث پیروزی ما شد. از بیل کاملا راضی هستم.»

سیوهای کورتوا:« وقتی نمی توانید سه یا چهار گل پیش بیفتید و باید از تک گل تان دفاع کنید، نقش گلر بسیار مهم می شود. سیوهای او در کسب این پیروزی بسیار مهم بود.»

لالیگا:« اینجا هیچ بازی از پیش برنده نیستید. مدت ها بود که لالیگا چنین وضعیتی نداشت. از این لیگ همه لذت می برند. تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم.»