اسطوره مربی‌گری آرژانتین: سنگ پرتاب کردن پیش می‌آید، نباید فینال لیبرتادورس را به مادرید منتقل می‌کردند

اسطوره مربی‌گری آرژانتین: سنگ پرتاب کردن پیش می‌آید، نباید فینال لیبرتادورس را به مادرید منتقل می‌کردند

سایت رسمی  فوتبالی – سزار لوییس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال دنیا درباره برگزاری بازی برگشت فینال لیبرتادورس بین ریور پلاته و بوکا جونیورز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو صحبت کرده و نارضایتی خود را از این موضوع ابراز داشته است.

منوتی 80ساله سابقه هدایت هر دو تیم ریور و بوکا را دارد، و مربی بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم بوده است. او با تیم ملی آرژانتین هم قهرمان جام جهانی 1978 شده است. 

منوتی گفته است: «این بازی باید همان روزی که قرار بود انجام شود انجام می‌شد، آن هم در ورزشگاه ریور. یک بار وقتی که سوار اتوبوس بارسلونا بودم و قرار بود به ورزشگاه اسپانیول برویم هم به سمت من چند سنگ پرتاب کردند. البته من نمی‌گویم که این کار صحیحی است، اما از این مسائل همیشه پیش می‌آید. مردم نباید از این کارها انجام بدهند اما انجام می‌دهند. 

این کار آنها آن‌قدر جدی نبود که به 60هزار نفری بی‌احترامی شود که از ساعت شش صبح در صف تهیه بلیت ایستاده بودند. آن هم خانواده‌هایی که کودک همراهشان بود. نزدیک به 30 درصد تماشاگران از جاهای دیگر کشور به این شهر آمده بودند، هتل رزرو کرده بودند، و با اتوبوس مسیرهای طولانی آمده بودند تا به پایتخت برسند.»

8444